Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn mama zoekt 'leuke' suitekledij voor grote maten

9-8-2011 10:16:35
Mijn mama is op zoek naar wat ze zal aandoen op mijn trouw.
Ze staat totaal niet met een kleedje.
Ze kleed zich altijd wat sportiever en jong.
De typische suitekledij staat haar eigenlijk niet zo goed.
We zijn op zoek naar winkels die wat sportievere suitekledij hebben, daaronder versta ik linnen kledij, broek met kostuumvestje,...

Kan iemand ons helpen?

Joke
27-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1394

Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik9-8-2011 10:40:38

Helaba,

Bij couture maxime in Aarschot of Mechelen hebben ze suitekledij broek en top vind het heel mooi en de broek kan je achteraf nog aandoen.
Ga maar ik kijken met u mama, ze maken daar alles op maat.

GroetjeS.

Valérie

Shanna
8-6-2012
 Meld misbruik9-8-2011 12:54:10

Bij Sara Paccini in 1500 Halle hebben ze mooie kledij voor feesten, iets "losser" dan de normale suitekledij, maar wel mooi ...

Tine
8-10-2011
 Meld misbruik9-8-2011 14:14:22

bij anne-sophie smartshopping hebben ze ook broeken en topjes. En het is nog goe betaalbaar ook.

Sofie

Meld misbruik9-8-2011 14:29:19

Mooie kledij in grotere maat: de X-line van Xandres! Zeker eens gaan kijken in één van hun winkels. Zijn mooie, kwaliteitsvolle en goed afgewerkte kleren en je kan ze achteraf nog aandoen (omdat het geen "echte" suitekledij is).

Ann
18-8-2012
 Meld misbruik9-8-2011 17:48:22

Mijn mama heeft iets gevonden in Prima Donna (Deerlijk, bij Kortrijk). Ze maken alles op maat, is suitekledij maar je hebt veel keus. Ze heeft ook een maatje meer, maar staat prachtig met een geklede broek, top en vest.

Veel succes!!

petra

Meld misbruik10-8-2011 13:12:58

Eens bij lena lena gaan kijken?

natasha
7-7-2012
 Meld misbruik10-8-2011 20:58:39

Boetiek Maya in Hemiksem heeft heel veel voor grote maten en leuke broekpakken voor de suite. grtj

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...