Terug naar overzicht
De belangrijkste dingen heb je zeker denk ik! Ik moet nog trouwen dus ben geen kenner Soms worden er cadeautjes voorzien voor de ouders en getuigen. Je kan misschien ook iets voorzien dat de gasten kunnen strooien of gooien als je uit het gemeentehuis komt zoals rozenblaadjes. Dat is wel heel tof!
Hoi Gitte, Nog een paar dingen: - accessoires bruid (zakdoek, juwelen)- hoe ga je de trouwringen naar voor brengen? ringkussen? doosje?- trouw je voor de kerk? dan heb je bloemen nodig voor aan het altaar en stoelen enzo + een huwelijkskaars (indien jullie dit willen, is niet verplicht) + misboekjes- voorzie mss ook een pen voor het gastenboek, wij waren onze vergeten... lang moeten zoeken achter een pen lol- binnen fotolocatie (ik wens jou dat niet toe, maar stel dat het toch een beetje regent...)- dansen voor vermenigvuldiging met ouders (indien je dat doet) Groetjes,Filipa
Cadeautje getuigen misschien?
Juwelen heb ik ook al! Naar een pen moet ik nog opzoek en bedankjes voor getuigen & ouders worden praline & bloemen denk ik(drinken geen alcohol). Nadien mogen ze een foto kiezen die we laten vergroten. Wij wonen al 10 jaar samen en bekostigen alles zelf dus vind ik niet dat we een super duur cadeau aan de ouders moeten geven,gewoon een attentie vind ik voldoende. Omdat we eind oktober trouwen hebben we een binnenlocatie voor de foto's. Vermeningsvuldigingsdansen gaan we niet doen denk ik,gewoon na onze dans iedereen er laten invliegen! ( mijn schoonvader heeft momenteel gezondsheidsproblemen en kan niet dansen. Wij zijn al blij dat hij er bij zal zijn) Filipa,die zakdoek vind ik wel een goede tip want die zal ik zeker nodig hebben!Maar waar stop je die? Bij de bruidegom? De trouwringen had ik graag aan een beertje ofzo zodat ons zoontje het kan geven,ik heb al gezocht naar een ringkussen maar die vind ik niet zo mooi.. Ik ga meteen eens wat googlen naar een pen,zakdoek en iets voor de ringen!
Ey, Super!!! Eindelijk iemand die op dezelfde dag trouwt als wij!! Ik moet zeggen dat je met heel wat zaken meer in orde bent dan wij Dus je bent goed bezig zou ik zeggen!! Groetjes, Elsie