Terug naar overzicht
Hallo! Wij nemen als tweede dans met de ouders "Gelukkig zijn" van Raymond Van Het Groenewoud
Hey Elke, Een vriendin van mij had net hetzelfde met haar oma. Die was ook helemaal weg van Will Tura. Zij hebben als derde dans (waarbij ze met de schoonouders dansten en de dichte familie naar het einde toe ook op de dansvloer mocht komen, waaronder dus de oma) dat liedje genomen van "Blauw zo hemelsblauw...". Ken de de titel niet maar denk wel dat het van Will Tura is. Liefs, Nathalie
Ik had ook het liedje dat Nathalie opgeeft in gedachten. Een mooi én dansbaar nummer :-).
Het liedje heet gewoon "Blauw" en is inderdaad mooi van tekst en heeft een vrij opgewekt ritme. Bij mij persoonlijk roept dit heel droeve herinneringen op (favoriet liedje van mn papa toen hij op zijn 41e een zware hartaanval kreeg, ik was toen 10 jaar). Alles is goedgekomen (voor zover dat kan) maar ik kan dat liedje na al die jaren nog steeds niet beluisteren zonder te huilen. Maar dit geheel ter zijde: zonder negatieve herinneringen is het een prachtnummer!
het liedje van will tura = hemelsblauw maar wat ook mooi = lang was de dag.. Suskes
'Zo eenzaam zonder jou' is Will Tura's allereerste hit (1960) en ooit bestempeld als de grootste Vlaamse hit. Een must voor elke Tura fan en overigens ook een heel mooie slow.
Hallo Elke. Denk dat ik de oplossing heb gevonden ,met de tittel Ell Bandido van will Tura of gewoon heel toepasselijk voor moeder en zoon : Mama van Heintje: ik laat de keuze aan jullie over misschien zijn er nog andere suggesties. vooral veel succes op jullie feest.