Terug naar overzicht
Hallo iedereen,
Ons huwelijk is al een 2 weekjes achter de rug, maar wij kunnen terugblikken op een super mooie dag met alles erop en eraan. Dankzij Spotsonline
Bob van Spots online heeft met ons rond de tafel gezeten en al onze creatieve ideeën verwezenlijkt en dat waren er heel wat. Van Live gastenboek tijdens de receptie, extra camera's, tot een trailer tijdens het avondfeest die overdag gemonteerd werd. Zo konden we op het feest al een impressie zien van de hele dag tot aan de receptie. Het was gewoon overweldigend om het zo snel al te kunnen bekijken.
Het was voor hen de eerste keer dat ze zo werkten dus dit geeft nog eens aan dat ze open staan voor jullie creatieve inbreng of ideeën.
Al wat maar in je opkomt proberen ze te realiseren. Wij zijn via deze site op spots online gebotst en zijn zeer tevreden. Gisterenavond mochten we naar het resultaat gaan kijken van onze DVD.
Wie zin krijgt kan onze trailer van ons huwelijk bekijken op http://www.vimeo.com/27017755 - huwelijk Katleen en Sam
Hele leuke film! Het zag er een schitterende dag uit en een schitterend bruidskoppel!! Heel veel succes en geniet van jullie witte broodsweken Groetjes, Vicky
leuk filmke ,en je had een mooie bruidsjurk aan echt knap ,en je haren waren ook heel mooi gedaan echt iets wa ik zoek eigenlijk ,ik vond het heel mooi ik wens jullie nog heel veel geluk toe en geniet ernog maar van grtz nanske
Dikke proficiat! Prachtige film, jullie zagen er beiden stralend uit!
Proficiat met jullie huwelijk. Het zag er een super dag uit voor jullie. Mooie film trouwens,ga meteen eens kijken naar hun site want ik ben ook nog op zoek naar een videograaf.
Leuk fimpje en jullie zijn een prachtkopel!!!!
Hey, Heel leuk, echt super. Veel groetjes Ellen
Proficiat met jullie huwelijk en echt heel leuk francis
geniet van het leven samen. alvast proficiat!x
Dikke proficiat en veel geluk samen!
dikke proficiat samen het was een zeer mooi filmpje met tranen in men ogen ;-) grtz renske