Terug naar overzicht
Hier juist al iets gehoord van mijn schoonma in spé: symfonie van lekkernijen.Andere ideetjes nog steeds welkom.xxx
wandeling door dessertenland???
hoi,ik wil je iets heel anders vragen evi. ik ben eens gaan piepen op jullie website en ik zag de pagina ivm jullie huis. nu is mijn vraag, op de foto zag ik het plaatje met jullie huisnummer en naam. is dat een bestaand ontwerp? zo ja, waar hebben jullie dit gevonden??
Hey,Tjorvina, ons huisnummer heb ik besteld via internet http://www.plexi-view.com/ 't is héél mooi hoor, vooral 's avonds branden er 2 blauwe ledjes in.Zonneke, die wandeling door dessertland is ook wel leuk, bedankt!Evy
Hey Tjorvina,Kijk eens op de site www.point2be.be , daar verkopen ze ook zo'n naamplaten in plexi, maar ook in inox.Wij hebben dat laten maken voor vrienden van ons die trouwden. Ze waren er echt heel blij mee, want het is super knap!Groetjes,Fieke7/07/2007
graag gedaan ;-)veel plezier!!!
Hallo,Misschien is "Reis door luilekkerland" wel iets? Ik las het in een infobrochure toen we op zoek gingen naar een feestzaal en ik vond het dadelijk heerlijk klinken!Groetjes, Karolien
Bedankt allemaal, het is uiteindelijk 'Wandeling door lekkerland' geworden.Groetjes, Evy