Nu Online
Momenteel zijn er 554 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje trouw

9-8-2011 15:28:25

Hey!

Onze trouwdag zit er intussen toch al een tijdje op... 16 juli was de dag. Ik las altijd graag de verslagjes, vandaar hier ook een kort verslagje van mij.

Mijn vriend en ik sliepen elk bij onze ouders. Ik heb toch een 6tal uurtjes goed geslapen. 's Ochtends kwam eerst de make-up, daarna de kapster me klaarmaken. Daarna kwam de suite toe met mijn vriend, maar omdat ik hem pas in de kerk wou zien, moest ik met boven 'verschuilen'. Daar had ik tijd om de bruidskindjes aan te kleden. Ineens moest alles snel gaan, want het was tijd me klaar te maken! Toen de suite vertrokken was en mijn 'toekomstige' in de auto zat, mocht ik naar buiten. De buren waren buiten gekomen om foto's te nemen! Leuk was dat!
Tijdens de rit naar de kerk kwamen de zenuwen toch wel de kop opsteken bij mij. Het binnenkomen in de kerk was voor mij het meest intense moment. Hoewel ik het helemaal niet verwacht had, was m'n ventje in tranen. Zooo romantisch. Hij vond mijn kleedje ook mooi, en ik voelde me net een princesje! Mijn kleedje was van Rembo Styling en kwam van bij Cony in Aalter, een heel goede winkel en heel vriendelijke mensen.
Wij hadden besloten om als eerste het welkomstwoord te houden, samen en het scheelde niet veel of ik had het alleen moeten doen :-) En dan, na het welkomstwoord, drong het ineens pas goed tot me door wat er aan het gebeuren was en kreeg ik het ook even moeilijk. De rest van de mis vond ik echt héél erg mooi, de pastoor deed het schitterend. Jammer wel dat het regende bij het buitenkomen, waardoor er eigenlijk niet echt plaats was om de mensen te begroeten. We hadden ook bellenblazers voorzien, maar door de regen gaf dit niet zo'n mooi effect.
We hadden gelukkig een binnenlokatie voorzien, het kasteel van Poeke en zijn daar foto's gaan trekken. Er vond juist een tentoonstelling plaats, wat wel fijn was! Het was onze fotograaf zijn eerste trouw die hij deed, aangezien hij nog in opleiding is, maar we zijn enorm tevreden van de foto's.
Ons feest hielden we in het kasteel Ten Bosse, ook wel gekend onder de naam D'Hulhaege. Wij zijn hier enorm tevreden van de service, het feest was echt helemaal in orde. We hielden eerst een eerste receptie en daarna een tweede voor de avondgasten. Tussendoor hebben we nog even de familiefoto's genomen, aangezien deze ook door het slechte weer binnen getrokken moesten worden. Het eten was voortreffelijk en het dessertbuffet enorm uitgebreid.
Onze openingsdans deden we op het liedje 'I don't wanna miss a thing' van Aerosmith, dit was ook echt een fantastisch moment. Ik was gewoon helemaal vergeten dat al die mensen in de zaal waren, het was super romantisch. Over onze DJ ook niets dan lof, hij heeft ervoor gezorgd dat de dansvloer de hele tijd vol bleef, tegen onze verwachtingen in want zo'n danspubliek hadden we nu ook weer niet ;-) DJ was Peter Foubert. Ik heb hier heel uiteenlopende commentaren gelezen over hem, maar ik vond hem echt ongeloofelijk goed! Om half 5 hebben we ons feest uiteindelijk afgerond, waarbij de overgebleven gasten rond ons moesten staan en wij nog eens onze openingsdans hebben gedanst.
We zijn intussen terug van huwelijksreis en zoals de meeste bruidjes had ik ook wel wat last van het 'zwarte gat-gevoel', maar intussen is dit weer helemaal verdwenen! Getrouwd zijn is uiteindelijk ook genieten hé!
Nog één tip: geniet van de dag, ook al loopt er iets mis. Ik had op voorhand echt stress gehad omdat ik wist dat er kans was dat we regen zouden hebben, maar op de dag zelf heb ik gewoon genoten. Uiteindelijk krijg je maar één keer de kans om zo'n dag mee te maken en dus moet je er gewoon 100% van genieten.

Hieronder toch enkele fotootjes, ik vond het ook altijd leuk om naar foto's te kunnen kijken, maar ik weet niet hoe je het via facebook moet publiek maken, dus dan maar op deze manier.

aurélie
16-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1049

Sarah
22-6-2012
 Meld misbruik9-8-2011 15:59:11

leuk om te lezen ! en geweldig mooi kleed .
een fijne gelukkige toekomst samen .

groetjes

Sarah & Rudy

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik9-8-2011 16:09:52

Hey,

Amai, super zo een verslagjes lezen...

Is wel tof dat u ventje u nog niet had gezien in de kerk.....

veel veel geluk samen.

Groetjes Ellen

Sofie
28-5-2011
 Meld misbruik9-8-2011 16:11:46

Super!
En mooi kleed!

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik9-8-2011 16:38:10

ik kom je eerst en vooral feliciteren met jullie huwelijk,
jullie zagen er schitterend uit ,
mooi jurk trouwens :)
ik wens jullie nog heel veel geluk toe samen
geniet ernog maar van
grtz nanske

Saskia
3-9-2011
 Meld misbruik9-8-2011 17:13:45

Proficiat!
Super mooie jurk!

An
25-5-2012
 Meld misbruik9-8-2011 18:48:17

Amai, supermooi kleed!
Proficiat!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik9-8-2011 19:27:45

mooie foto's, geniet van het leven samen!

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik10-8-2011 13:42:01

Kei mooi kleed!!! Waaauwww, geniet nog goed van elkaar!
Dikke proficiat!

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik10-8-2011 16:34:29

proficiat mooie foto's
geniet er nog van.

Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik10-9-2011 19:09:11

Hey Aurélie,

Ik hoop dat je dit berichtje nog gaat lezen. Eerst en vooral proficiat met jullie huwelijk!!! Ik hoop dat jullie er al mooie weken als newlyweds opzitten hebben :)

Ik heb een vraagje in verband met D'Hulhaege. Wij zijn er ook geweest voor een bezoekje om meer informatie te vragen. Alles zag er dik in orde uit en het klonk alvast veelbelovend. Toch wou ik jou nog eens vragen wat jouw evaring was met deze zaal. In je verslagje klonk het alvast positief. Waren er ook negatieve punten? Hebben jullie bij het vastleggen van de zaal iets op papier gezet want daar werd niets over gezegd, enkel dat een optie nemen niet mogelijk was. Ook vroeg ik me af hoe het zit met het dansfeest. Kennen jullie de huisdj's? Ze zeiden niet wie die waren (iets met een dj van topradio ofzoiets) en hoe we die konden contacteren terwijl ik graag wel eens weet welke dj's ze naar voor schuiven aangezien er met het materiaal van de zaal moet gewerkt worden. De dj staat of valt met het feest hé.

Sorry voor de vele vragen maar jij bent één van de weinige op dit forum die je ervaring kan delen over D'Hulhaege! Alvast bedankt voor je antwoord! Het kan een grote hulp zijn!!!!!

Groetjes,
Nellie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info