Terug naar overzicht
Laten namaken is mss een optie??
Ken je dergelijke boetieks die dit doen regio kortrijk?
Ik heb vorige maand mijn kleed gekocht, ook van Marylise, model Malena bij het Bruidshuis in Merksem. Ik vind de jurken van Marylise héél mooi. In Nederland is er een winkel waar je 2dehands jurken kan kopen Je moet maar eens googlen op verkoopjetrouwjurk.nl. Je kan er de jurken zien die ze te koop aanbieden. Tijdens mijn zoektocht had ik ook een winkel gevonden die voor jou op zoek gaan, de naam is me ontgaan. In oktober wanneer de nieuwe collectie uit komt, doen veel bruidswinkels opendeurdagen en geven ze soms korting. Of inderdaad laten namaken? Groetjes, Sonja
Kijk eens bij Koonings bruidsmode, is in Deurne, in Nederland nabij Eindhoven ze doen meestal na hun zomervakantie die nog een dikke week duurt vele kleedjes aan de helft weg en dat zijn er echt een heleboel... Succes nog..
hey Mooie jurk hé, ik heb die ook nog gepast bij Liliane Claes in Herentals. Uiteindelijk heb ik een totaal andere jurk gekozen (Modeca Mathilda).Probeer inderdaad eens via www.verkoopjetrouwjurk.nl - ik ga via hen proberen mijn kleedje te verkopen. (je kan ook opgeven dat je die jurk zoekt) groetjes en veel succes met de zoektocht!
Ik kan je type 'daisy' te koop aanbieden. Dit is natuurlijk niet Sienna. Maar mocht je persee bij marylise willen blijven. Als je wil stuur ik je een foto
Je mag gerust eens een foto sturen? Welke maat is het? Ik heb de kleedjes in de winkel gepast en die waren steeds net te klein. De maat van een trouwjurk is dus waarschijnlijk een andere maat dan van gewone kledij, of niet?
geen marylise, maar wel een mooie jurk en goede prijs: http://cgi.benl.ebay.be/Trouwjurk-Linea-Raffaelli-maat-...
Ik ben ook op zoek naar een marylise: Godiva... maak 38-40 iemand te koop aanbieden?
Hallo,De marylise sienna wordt ook mijn trouwjurk... Net gekozen en besteld! Veel geluk in je zoektocht!Groetjes,Vanessa