TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
jamie
9-3-2012
|
9-8-2011 19:36:58
Hejj .. wij trouwen 2 maand vroeger en wij hebben al gedaan : feestzaal trouwkleed trouwkostuum dj fotograaf kerk stadhuis (bijna) trouwringen nog niet besteld maar wel al op het oog misboekje wedding planner vervoer bedankjes piece monté taart dat is mijn lijstje wat ik al gedaan heb maar kdenk dat ik nog wel wat werk heb en dit bedrag dat jij opstelt is ook ons bedrag.. het is natuurlijk ook tezien hier en daar sparen wij eens op iets uit en het is ook geen super groot feest (receptie 100 pers en avondfeest 65 pers) dus als ik mijn kostenlijstje bekijk zit ik wel goed op schema héhé groetjes jamie x veel succes met je voorbereidingen
|
|
Cindy
5-5-2012
|
9-8-2011 19:55:23
Ben bezig met het opmaken van een tussentijdse balans. Komt heel binnenkort.
|
|
Lesley
15-10-2011
|
9-8-2011 20:26:08
Ik kan alleen maar zeggen dat je zelfs snel alles in orde kunt krijgen We zijn in maart dit jaar verloofd, begin juni pas beginnen plannen en ik ga er toch ook geraken. En over je budget zou ik je ook geen zorgen maken, had daar ook een reactie achter gelaten en ik heb de opvolging van dat item gestopt want da's blijkbaar een topic met hele dure bedragen Heb zo ooit nog eens een topic gevolgd en daar waren de bedragen zoals jij zegt en meestal was dat al heel uitgebreid. De grootste kost is sowieso het eten en de drank, de rest kan je eigenlijk van maken wat je wilt, zo nemen wij geen speciaal vervoer, mijn jurk is eigenlijk meer een avondjurk dan een 'echte' bruidsjurk, wij nemen zilveren ringen (mijn toekomstige kan de ring niet dragen op zijn werk, dus vonden we het zonde om er voor hem veel geld aan uit te geven, in de mijne zitten wel 10 zirkonia's in verwerkt, vermits we op onze trouwdag juist 10 jaar samen gaan zijn), uitnodigingen heb ik zelf gemaakt met papier van Ava en heb daar al hele goede reacties op gehad,... Veel succes met de voorbereidingen
|
|
Evelien
1-9-2012
|
9-8-2011 20:56:24
Heyhey,
Wij trouwen in september 2012 en hebben het volgende vastliggen:
* de dag ;-)
* de feestzaal
* het vervoer
* de ceremoniemeester
* de fotograaf
* de dj
* de kerk
* een voorlopige dagplanning
Binnenkort (nl. rond 1 september 2011) ga ik de wet vastleggen en eens beginnen kijken voor afspraken voor een trouwkleed.
Ondertussen ben ik ook al een tijdje bezig met het zoeken naar een kapster/visagiste maar tot hiertoe zonder succes :-).
Ons vooropgestelde budget is 21.000eur en daarvoor hebben we helemaal niet zot hoeven te doen. We hebben een feestzaal met een gemiddelde prijs (niet de goedkoopste maar zeker ook niet de duurste die we bezocht hebben) en zitten daar alleen toch al aan 12.000 eur voor een receptie voor 100 pers. en een avondfeest voor 110 pers. Daar komt natuurlijk dan nog al de rest bij, dus eindigen we volgens ons rond 21.000 eur.
Groetjes!
|
|
Jana
5-5-2012
|
9-8-2011 20:59:31
hey,
wij hebben:
kerk, gemeente, zaal, dj, fotograaf, vervoer, visagiste en kapster, uitnodigingen, proef misboekje, decoratie, kledij en ringen moeten we nog doen, en ook de bedankingen en de enveloppedoos, trouwkaars.
kwa budget komen we daar zelfs niet aan dat bedrag. terwijl wij ook alles erop en eraan hebben.
|
|
Sandra
18-5-2012
|
10-8-2011 8:39:11
21000 is toch al een stevig bedrag om zelf op te hoesten he?
|
|
Silke
5-5-2012
|
10-8-2011 10:04:02
wij hebben: feestzaal dj (huisdj van onze feestzaal) fotograaf kerk getuigen kapster deze week zouden we nog willen gaan zoeken naar vervoer, maar hier zijn spijtig genoeg niet veel zaken in de buurt die auto's verhuren. hebben ook al ideetjes voor bedankjes en zijn bezig met een verlopig misboekje.
|
|
mei
5-5-2012
|
10-8-2011 21:27:45
hoi hoi, Wij trouwen ook op 5-5-2012, wat een prachtige datum toch;-) wat wij hebben in grote lijnen is: - fotograaf - videograaf - ceremoniemeester - zaal - genodigdenlijst (ongeveer) - ballonnen - kerk - gemeentehuis - vervoer: (busje voor familie en oldtimer voor ons) - dj In september moeten we bij de fotograaf om de dagplanning te overlopen, het model van de uitnodigingen te kiezen. In oktober volgt dat de fotoshoot voor de uitnodigingen en ga ik op zoek naar mijn kleedje en nadien begint mijn partner zijn zoektocht naar zijn maatpak... in november / december nemen we contact op met de priester waar we de voorbereidingen voor kerkelijk huwelijk wat zullen bespreken. December / januari doen we ondertrouw op gemeentehuis... Volgende maand ofzo straten we onze zoektocht naar de ringen :-)) Wat je vraag rond budget betreft, wij schatten de grote kosten rond de 20 000 euro. Daarin zitten vooral: ceremoniemeester, fotograaf, feestzaal, kerk + versiering, ringen, videograaf, verwachte prijs kledij kindjes (2) en mijn partner (mijn kleed krijg ik van moeder), dj, vervoer... Alle andere kleine kosten zoals lingerie, make up, kapsel, huwelijkskaars, misboekjes etc... reken ik daar niet bij... Het feit dat wij aan die prijs zitten is ook echt onze keuze hoor, wij kiezen niet de goedkoopste feestzaal, en ook onze fotograaf is behoorlijk duur, ook voor ons vervoer zitten we rond de 1000 euro, we kozen een professionele videograaf...dat zijn dingen die je wel kan laten wegvallen... Ik denk dat je je trouwfeest zo duur kan maken zoals je zelf wilt. Mijn toekomstige en ik kozen er bewust voor om heel wat te sparen voor deze dag, omdat we écht willen dat alles is zoals we zelf dromen...Wij doen ook een kleine receptie en een groter avondfeest. Als je een grotere receptie geeft en een kleiner avondfeest kan je de prijzen ook wat drukken... Als je zoveel niet wilt uitgeven kan je echt wel op heel veel dingen besparen denk ik... groetjes en veel plezier met de verdere voorbereidingen!!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
11-8-2011 14:06:09
Serieuze bedragen! Je kan er inderdaad zo ver in gaan als je wil... Gezien wij er niet te veel spaarcenten willen insteken houden we een budget van maximum 7.500 € voor ogen...Mijn kleed wordt door mijn ouders betaald en het kostuum van mijn partner door zijn mama. De rest betalen we zelf. Maar, ieder kiest voor zich natuurlijk hoe uitgebreid of hoe intiem je het wil vieren! groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|