Terug naar overzicht
Hey Stephanie, Misschien een idee om als liedje de openingsdans van je schoonouders te nemen? Is voor hen ook een leuke verrassing denk ik. Wij hadden alvast hiervoor de openingsdansen van onze ouders gebruikt. groetjes sofie
Dat vond ik dus een goed idee, maar zij herinneren zich niet meer welk liedje. haha Stom eh! ;-)
dit waren die van onze ouders: If you're going to san francisco en nights in white satin. misschien dat je daar een idee kan opdoen. Al vind ik dat nieuw liedje van tom dice (met die franse zangeres) ook wel heel mooi. Elisa Tovati ft. Tom Dice - Il nous faut (op youtube staat de tekst er ook bij)
hallo :-) Ik was just aant praten met mijn papa over dit onderwerp, Ik heb gewoon gezegd dat hij het leidje van mij mag kiezen, hij laat niet zoveel emoties zien,maar ik zag echt dat hij blij was dat hij het mocht kiezen. Hij zou het ook fijn vinden dta het een liedje uit zijn tijd is. Hij heeft gekozen voor het liedje bij zijn openingsdans,heel populair toen: Peter Maffay-Dugroetjess
Ik ga met mijn pa dansen op Use somebody gezongen door Pixie Lott. Seg maar een vraagje. Na je openingsdans, met wie dans je dan en met wie danst de bruidegom? En de derde dans? Ik dacht altijd dat als 2de dans ik met papa dans en hij met zijn mama maar naar't schijnt klopt dat niet...