TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
9-8-2011 20:48:33
Heyhey,
Het goedkoopste dat ik tot hietoe ben tegengekomen voor iemand die haar en make-up doet en zowel voor de proef als de dag zelf aan huis komt, is 150 eur (proef haar en make-up + haar en make-up de dag zelf + kilometervergoeding).
Heb ook offertes gehad van 400 eur voor enkel proefmake-up + make-up de dag zelf.
Als je bij je eigen kapper gaat en bij een visagiste uit de streek, is het naart tschijnt nog veel goedkoper maar ik wil persoonlijk iemand die tot bij mij komt :-).
Groetjes!
|
|
Elien
21-4-2012
|
9-8-2011 21:27:22
Hey Lindsy!
Ik heb gekozen voor Phantastique! uit Waasmunster.
Website: www.phantastique.be
Zij vraagt 30 Euro proef en 30 Euro de dag zelf (beide bij mij thuis, hier zitten de kilometers bij).
Dit is zowel kapsel als make-up.
Zij doet mijn zus en moeder ook.
De totaalprijs voor ons 3 komt op 185 Euro.
Nog veel succes met de zoektocht!
Elien
|
|
Hanne
1-10-2011
|
10-8-2011 8:50:40
Hey Lindsy, ik kies voor mijn eigen kapper en iemand bij wie ik regelmatig ga voor epilatie. Beiden komen bij mij thuis, maar geven geen speciaal tarief voor "proef". Ik moet dus alles dubbel betalen als ik een proef wil hebben. Dat komt in het totaal op 150€ (2 * 25€ voor make-up en 2 * 50€ voor opsteken haar - inclusief speldjes). Groetjes, Hanne
|
|
Evelien
4-6-2011
|
10-8-2011 9:15:30
Ik heb gekozen voor Hani Fé (uit Mol). Ze komt aan huis en rekent geen km-vergoeding.
Ik betaalde voor proef en W-day (haar en make-up) 160 EUR. Heb wel vernomen dat ze haar prijs lichtjes heeft opgetrokken maar geen idee hoeveel nu.
Was zeer tevreden over het resultaat.
|
|
Tabita
22-9-2012
|
10-8-2011 10:08:00
Hey,
ik betaal 225 euro voor proefkapsel, make up, alles op de grote dag en transportkosten inbegrepen.
Groetjes
Tabita
|
|
An
25-5-2012
|
10-8-2011 11:29:42
Ik heb voor mijn kapsel en ook make-up Els Broux van Ateljee E uit Lommel. Ze komt aan huis, zowel voor proef als de dag zelf. Ik heb hier al een paar bruidjes gezien die ook opgemaakt waren door Els en allen waren ze zeer tevreden. Ze vraagt 80 euro, een 'koopje' dus als ik die prijzen hierboven zie .
Ze gaat ook mijn zus en mama opmaken en vraagt per extra persoon 15 euro. Voor ons drieën komen we dus op 110 euro.
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
10-8-2011 12:16:22
Ik betaal 235 voor make-up, haar, verplaatsingskosten tot bij mij thuis (inclusief proef)
|
|
petra
|
10-8-2011 13:09:08
ik had Ilse van www.makeyouup.Be . zij vroeg 50 euro: proef- en make-up de dag zelf. heel professioneel.Zij komt aan huis de dag zelf.
|
|
Elke
9-7-2011
|
10-8-2011 17:40:29
Ik ben bij mijn eigen kapper geweest en daar hebben ook enkele medewerkers visagie gedaan. Proefkapsel en make-up heb ik niet moeten betalen. 's Avonds is mijn kapster mijn haar ook nog even komen 'bijsteken' en make-up bijwerken. Ik geloof dat het niet meer dan €50 was.
Als je een kapper hebt in de buurt bij wie je je goed voelt, zou ik zeker daar naar toe gaan. Ik wilde eerst ook make-up en kapsel thuis maar uiteindelijk heb ik toch gekozen voor mijn eigen kapsalon. Omwille van praktische haalbaarheid konden zij niet aan huis komen 's ochtends. Uiteindelijk zijn mijn mama, enkele tante's en ik op hetzelfde moment naar de kapper gegaan. Ik heb gezorgd voor champagne en koffiekoeken. Het was echt een geweldige inzet van de grote dag... aan huis is fijn maar het kan dus ook leuk zijn bij de kapper . Als ik de prijzen zie die hier staan ben ik reuzeblij met de formule die ik gekozen heb... maar het is natuurlijk een persoonlijke keuze hé! En ook ik was om 9u00 klaar toen mijn man aan de deur stond...
Veel succes
|
|
Ludo
|
13-8-2011 11:34:24
Beste Lindsy,
Neem eens een kijke op de linksite van www.luconfoto.be
Daar vind je links van kapsters en visagisten met wie wij regelmatig samenwerken. Deze mensen komen aan huis voor zowel proef als de dag zelf.
De prijzen zijn echt democratisch en het resultaat zeer mooi.
Mvgr
Ludo
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
14-8-2011 15:02:35
Bedankt voor de vele tips en reacties. De kogel is door de kerk: ik ga voor Phantastique uit Waasmunster, zij komen aan huis. Voor proef, dag zelf en verplaatsingsonkosten zal ik 108 euro betalen. Weer iets om af te punten, jippie !!
|
|
lieve
|
21-10-2011 10:51:27
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|