Terug naar overzicht
mmh, herkenbaar, ik was 11 toen mijn zus trouwde en ik ben toen wel nog als een van de bruidskinderen gegaan. nu trouw ik zelf en zijn de kinderen van mijn broer tussen de 7 en de 12 jaar oud. bij ons gaan de twee jongste voor ons en de drie oudsten gaan "mijn sleep dragen" zoals ze zelf zeggen, en dus direct na ons gaan (als het nat is moeten ze natuurlijk ook echt de sleep dragen :) )
mmh, herkenbaar, ik was 11 toen mijn zus trouwde en ik ben toen wel nog als een van de bruidskinderen gegaan.
nu trouw ik zelf en zijn de kinderen van mijn broer tussen de 7 en de 12 jaar oud.
bij ons gaan de twee jongste voor ons en de drie oudsten gaan "mijn sleep dragen" zoals ze zelf zeggen, en dus direct na ons gaan (als het nat is moeten ze natuurlijk ook echt de sleep dragen :) )
Persoonlijk zou ik het eens aan hem zelf vragen wat hij ziet zitten of niet. Heb ook dat probleem een beetje, alleen is mijn broer al 20, dus die kan ik zeker niet bij de bruidskindjes zetten. Maar gelukkig is hij wel mee één van de getuigen en de andere getuigen is ook single dus laten we die samen lopen, en dat vond hij gelukkig geen enkel probleem :-)
Dag Astrid, ik ben het eens met Liesbet: ik zou het hem zelf eens vragen. Verder zie ik nog volgende mogelijkheid: als hij een goeie vriend of vriendin heeft die jullie en je ouders ook goed kennen, dan kan hij die ook meenemen als "partner". Als ik me in zijn plaats probeer in te leven, zou ik dat wel leuk vinden. Ik was onlangs op een trouwfeest waar de zus van de bruid single was, en zij liep in de suite met een neef. Persoonlijk zou het mij niet storen dat hij alleen is, zolang hij er zelf geen last van heeft. Groetjes,Hanne
Hoi, Vraag het hem inderdaad zelf even wat hij zou zien zitten. In veel gevallen zoekt men een nichtje, vriendin ofzo om een even getal te krijgen. De getuige van mijn man (zijn broer van 25) heeft ook geen partner en liep bij ons gewoon altijd alleen. Dit hebben we ook met hem en zijn ouders besproken. Groetjes
Idd vraag zijn mening, maar langs de andere kant.... Het is nog bijna 11 maand, tegen dan heeft hij misschien wel een vriendin en is het meteen opgelost...... Dit zijn voorlopig nog zorgen voor later.... Alles kan daarin nog veranderen.
Ik zag een aantal weken geleden een suite uit het stadhuis komen en blijkbaar was de oma en de 2 neefjes (wel rond de 20) alleen en zij gingen samen met de oma. Ik vond het echt prachtig! Dus misschien kan zoiets?
Bij de bruiskindjes zou ik niet doen... Pubers kennende... :p Misschien stapt hij liefst alleen? Of naast een ander jonger koppel uit de suite? Of misschien is er wel een vriendinnetje of nichtje waarmee hij goed bevriend is en die samen kunnen stappen? Of...? Gewoon vragen! Uiteindelijk moet hij zich ook goed voelen, hé... Mijn schoonbroer was ook alleen en had een goede vriendin meegevraagd. Op voorhand hadden we al enkele keren afgesproken, zodat we elkaar al wat leerden kennen. Was echt leuk! En wat blijkt? Nu zijn ze zelfs dichter naar elkaar toegegroeid en hangt er liefde in de lucht! :-)
Ik denk om ook een nichtje/vriendin te vragen zodat er iemand anders naast hem loopt. Ook leuk voor hem - maar idd mss best es checken bij hem zelf. Hij zal wel oplossing geven ;)
Ik had inderdaad ook al gedacht aan een vriend(innet)je die zou meegaan..( ik heb geen nichtjes/ neefjes ofzo van zijn leeftijd, het is een achterkomertje in de familie :-) ). Ik zal het inderdaad eens aan hem vragen..Pff toch stom hé dat je om zo'n dingen kan ruzie maken... Merci!
Hallo Astrid, wij trouwen ook in de pottemaeckershoeve! Mooie zaal hè.. Ik heb ook ng een broer van 13jaar en hij vindt het super leuk om als bruidsjongen mee te lopen met de kleine kindjes, 3,4,5, en 6jaar, zo kan hij ook wat op de kindjes letten. Vraag het hem zelf eens.. Succes!