Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskids

9-8-2011 23:35:02
Beste medebruidjes

Ik heb weer eens nood aan jullie uitgebreide expertise :-)

We hebben vier bruidskindjes die op onze huwelijksdatum de volgende leeftijden hebben: 4 jaar (meisje), 6 jaar, (jongen) 11 jaar (meisje) en 13 jaar (jongen).

Wat geven jullie de kids om te dragen? Ik had toen ik ooit bruidmeisje was een mandje met bloemen en m'n broer een trompet.
Maar de oudste is een jongen van 13 jaar... Wat geven we hem?? Want die gaat zich natuurlijk niet "belachelijk" willen maken met een teddybeer of een trompet :-) Alle suggesties voor de hele bende zijn meer dan welkom!!

Alvast bedankt!

Groetjes
Katrien

Katrien
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 493

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik10-8-2011 7:54:27

Wij hadden drie bruidskindjes: een jongetje van 1 (in een bolderkar), een jongetje van 11 en een meisje van 12. Het jongetje trok het karretje voort en het meisje droeg het ringkussen. Maar bij het buitengaan was de kleinste al bij zijn mama in slaap gevallen, dus waren het enkel nog de twee grote en die hadden toen niks meer om handen. Dit vonden ze helemaal nier erg en het is nooit storend geweest ook, integendeel... In jullie geval zou ik enkel aan de kleinsten eventueel iets geven.

marjan
9-9-2011
 Meld misbruik10-8-2011 8:51:42

inderdaad, het is zoals Charlotte zegt. Stoort dat als ze niets dragen? Ik heb daar zelfs nog niet eens bij stilgestaan... Wij hebben ook 4 bruidskindjes (ons zoontje van 1.5j, nichtjes van 4 en 9 en neefje van 11) en alleen het nichtje van 4 zal een klein boeketje dragen met onze ringen eraan. ons zoontje zal waarschijnlijk zijn lievelingsbeer bij zicht hebben en het nichtje van 9 misschien een mandje met papieren hartjes.

heidi

Meld misbruik10-8-2011 8:57:20

wij hadden op onze trouw 4bruidskindjes, 1meisje (toen 4j), 3jongens van 3,5jaar, 3jaar en 2,5jaar, de 2jongsten (onze zoontjes trokken aan een blokkenkar met daarop onze ringen, het meisje had haar boeketje en stapote naast haar broertje binnen...toen mijn zus een paar weken geleden trouwden droegen de 3 oudste jongens een ballon, het meisje een bruidsboeketje en de 2 kleinsten een beertje (waarvan die vn hun zoontje met de ringen)

kim
7-7-2012
 Meld misbruik11-8-2011 20:17:49

Wij hebben drie bruidskindjes.
Tegen die tijd: een jongen van 3, een jongen van 5 en een meisje van 6.5.

Het meisje krijgt een mandje met bloemblaadjes om uit te strooien.
Voor de 2 jongens weten we nog niet wat te geven... Wss helpen ze het meisje wel met strooien.
De jongste is men metekindje dus hij mag onze ringen afgeven. (die dan wel veilig opgeborgen zitten bij zijn mama ofzo)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...