Terug naar overzicht
Dag Petra, we zijn nog nooit buiten Europa op reis geweest, en daarom gaan wij naar Thailand (aangezien dat erg toeristisch is en we dat niet slecht vinden voor een "eerste keer"). Waar ik vooral op wilde reageren, is je vraag ivm een reisbureau. Wij boeken onze reis via www.riksjatravel.nl . Dat is echt een fantastische website en organisatie, zeker eens gaan kijken. Ik heb er zelf nog geen gebruik van gemaakt, maar ik ken minstens 3 mensen die er al meerdere reizen mee geboekt hebben en enorm tevreden zijn. Groetjes,Hanne
Als het om mijn huwelijksreis ging, werd het zonder twijfel Bali. Waarom ? Omdat Bali net al datgene heeft wat men meestal "verwacht" van een huwelijksreis ; het verlengen van je huwelijksdag aan een zonovergoten strand met kokospalmen en turquoise water, prachtige mangrove, adembenemend mooie natuur en leuke hotels met veel teakhout en die typische Aziatische zen-atmosfeer die er meestal hangt, echt een postkaartje waar je bij wegdroomt...Ook een heel lekkere keuken daar. Voor Australië en China moet je minstens een maand voorzien aangezien beide landen ontieglijk uitgestrekt zijn. En als jullie geen regen willen, blijft eigenlijk enkel Bali over.