Terug naar overzicht
Iemand uit mijn omgeving had bij dockx carrental gehuurd. Zij hebben mooie nieuwe auto's en natuurlijk voldoende in aantal.
Tgoh, geen idee ...
In sommige garages kan je een auto huren voor een dag. Ik heb eens vakantiewerk gedaan in een BMW-garage en daar verhuurde ze een Z4 bv.
hoi Wij hadden via Dockx een Mini Cabrio gehuurd. Heel leuk, en een stuk goedkoper dan een "echte" bruidswagen. Was een lichtgrijze, dus nog 'acceptabel' als ceremoniewagen hé. groetjes Joyce
Welk merk vinden jullie mooi? Je kan gaan van een mini cabrio tot een hummer limousine... Misschien zelf eens nagaan in welke stijl jullie willen gaan en dan die garages eens opbellen?
Via Dockx kan je inderdaad vanalles huren...Onze droom was een Audi R8...maar 1.600€ (minimum) voor 1 dag vond ik er toch net iets over...Dus, we gaan binnenkort naar een VW-oldtimer meeting en gaan iemand zoeken met een witte kever cabrio of een Samba buske...die mensen zijn meestal zo fier op hun auto, dat ze voor een klein bedrag graag rondrijden met anderen :-).Succes met de zoektocht! groetjes