Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zelf uitnodigingen maken

10-8-2011 10:20:22
Het word hier toch stikkesaan tijd om aan de uitnodigingen te beginnen. Ik zou ze gaag zelf maken.
Zouden diegene die dit ook gedaan hebben mij eens een fotootje kunnen mailen? Ik twijfel wanneer je ze zelf maakt ook zo mooi zijn?

familie-smits@telenet.be

Carmen
12-1-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1188

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik10-8-2011 10:29:29

Hejj ik ben ook van plan om ze zelf te maken.. maar weet ook niet echt hoe eraan te beginnen.. als jullie willen mogen jullie mij ook een voorbeeldje sturen

jamiej_d_@hotmail.com

groetjes jamie x

marjan
9-9-2011
 Meld misbruik10-8-2011 10:45:04

of met je eigen idee naar een ontwerper-drukker stappen? dat hebben wij ook gedaan en zijn super tevreden van het resultaat!

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik10-8-2011 10:45:28

Hey jamie! Alvast ook veel succes!! Jullie trouwen niet veel later dan ons. Heb je al veel geregeld? Hebben jullie een reden om niet zoals de meeste in de zomer te trouwen?

Groetjes Carmen

Nathalie
25-5-2012
 Meld misbruik10-8-2011 12:10:04

ideetje mag je ook altijd naar mij doorsturen : krullenkopje@hotmail.com
ik denk te werken met een foto

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik10-8-2011 12:35:21

Ik heb naar iedereen die het vroeg mijn zelfgemaakte uitnodiging doorgestuurd
Ik ben alles gaan halen in Ava, tekst heb ik gewoon in Word zo gezet en afgedrukt.
Iedereen vindt het super mooie uitnodigingen , ik had zoiets al een tijd in mijn hoofd en vond het niet direct in de boeken, dus er maar zelf aan begonnen.

Veel succes!
Groetjes Lesley

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik10-8-2011 13:49:57

Bedankt Lesley!
Ze zijn inderdaad mooi!

Ik denk ook te werken met een foto.

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik10-8-2011 15:13:53

Hejj carmen,

Wel ja er is toch wel al veel geregeld maar ben belang nog niet klaar
wat heb ik al gedaan :
feestzaal
wedding planner
trouwkleed + schoenen
trouwkostuum
kerk
stadhuis
vervoer
dj
fotograaf
trouwringen
huwelijksreis

hoe zit het met jou lijstje? ben altijd eens benieuwd dat ik niet vergeten ben ofzo.. je weet maar nooit hé...

wel wij trouwen 9 maart omdat mijn mama en papa getrouwd zijn op 9 maart ik vindt dit wel een mooie dag .. en mijn liefjj was daar direct mee akkoord en ja waarom de zomer maanden kiezen hier in belgie het maakt niet uit maart of juli het regent hier altijd

en lesley zeer mooie uitnodigingen..!! wij willen graag met zwart en wit en met van die baroque stijl werken.

groetjes jamie x

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik10-8-2011 16:47:16

Bedankt voor de complimenten

Ivm de foto gebruiken en kaartje zelf maken: je kan mss een mooie foto laten afprinten bij bv Smartphoto, die op dikker papier kleven (ook dubbel gevouwen kaart ofzo) en daar dan een kalkje zonder tekening over.
Ik heb zo eens een bedankkaart van iemand gekregen dat in een kalk gewikkeld zat en dat was wel knap!

@Jamie: dan zou ik zeker eens op www.vistaprint.be kijken, daar hebben ze veel achtergronden en volgens mij kan een eigen ontwerp daar ook ingegeven worden.
http://www.vistaprint.be/gallery/IEEAVAYBAAAApwA=/uitno...

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik10-8-2011 21:00:27

ik heb de mijne net naar iedereen gemaild.

Wendy
1-9-2012
 Meld misbruik11-8-2011 20:23:09

Heykes,

Ik heb wel nog meer als tijd genoeg maar ik ben ook al links en rechts aan het kijken om mijn uitnodigingen zelf te maken.

Ik dacht ze te maken op : http://www.vistaprint.be/gallery/IEEAVAYBADkAAAA=/uitnodigingen-en-aankondigingen/bruiloft.aspx?xnav=TsrButton_02&GP=8%2f11%2f2011+2%3a20%3a30+PM&GPS=2152310152&GNF=1&GPLSID=

en er dan een stuk of vijf laten afdrukken om te zien wat dat geeft...
Heeft er iemand daar al ervaring mee?

Had ook al gedacht om met het ontwerp naar een drukker te stappen.

Wat denken jullie?

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik12-8-2011 6:10:04

hey Wendy

Bij poobies.be kan je zelf je kaart samenstellen of baseren op eentje die in hun lijst staat. Wat wij hebben gedaan is een bestaande kaart bij poobies omgevormd totdat we de kleuren hadden die we wouden, we werken met paars en zwart. Je kan daar ook een proefdruk laten maken voor 2,50 en dan zie je meteen welk resultaat het geeft, wij hebben dit al gedaan en ik moet zeggen, het was dik in orde! en de mama heeft het al gezien en ze was er meteen verliefd op.

veel plezier

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik12-8-2011 18:26:03

Bedankt iedereen voor de voorbeeldjes! Knappe dingen allemaal!

Ik heb al wel zo een idee wat ik wil...
Op de voorkant een foto van ons twee waarop staat wij gaan trouwen! (ofzoiets) ... En als je de kaart dan open doet een foto van onze twee kindjes met een tekstje bij uit hun naam waar dan staat waar we juist trouwen enzo.

Dat is voorlopig het idee :)
Kheb ook al boeken bij de drukker gaan halen en een uitnodiging gekozen in geval van mislukking.
En die betalen we dan 2,5 euro per stuk :s

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik12-8-2011 23:15:57

leuk idee Carmen,

dit kan je makkelijk en heel leuk maken via een van de voorgenoemde sites!
veel plezier

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik16-8-2011 7:36:14

Inderdaad een heel leuk idee!
Ik wilde ook eerst een foto van onze kindjes, maar mijn zoontje zat toen net in de periode dat hij altijd onnozel deed als ik een foto wou trekken, dus niet echt een succes
En het idee da'k had was eerder voor de zomer (aan de zee een hart in het zand tekenen met onze namen of initialen en de kindjes dan in het hart laten zitten en dan zo precies van boven af een foto trekken).

Veel succes ermee!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info