Terug naar overzicht
Wij hadden 6 nummers:Intredelied (1 voor suiten en bruid met vader) Dit was ruim lang genoeg we hebben het zelfs een beetje vroeger moeten stoppen Tussen eerste lezing en evangelie Tijdens ondertekening van het huwelijksregister Offerandelied Communielied (1 lied is meestal voldoende om iedereen naar voren te laten komen als het niet zo is repeat...) Uittredelied
Wij hadden toch een nummer voor mijn man met zijn mama en de suite en dan ik die binnenkwam met mijn papa. Zo was het toch iets magisch. Enkele seconden stilte tussen de nummertjes en dat is heel speciaal als je dan de kerk binnenwandelt!
Wij hebben 7 liedjes voorzien, das al ruim gerekend, voor als de communie bijvoorbeeld langer duurt dan verwacht, heb je nog een extra liedje. Veel succes!
Hey, Zouden jullie me willen verder helpen en jullie liedjes willen meedelen!! (en wanneer jullie deze doen) Want ik heb dit helemaal nofg niet in orde en ik heb nog maar 23dagen op de tellen!! groetjes laura.cavaliere@live.be
Hey Wij hebben het ook zo gedaan. 1ste intredeliedje voor mijn toekomstige , z'n mama en de suite volgt ook op dit liedje. Nadien kom ik binnen met mijn nonkel en hier hebben we dan een ander liedje voor. In totaal hebben we 8 liedjes: 2 intredes, communie, na de overreiking van de ringen, na de eerste lezing, het slotlied en 2 uittredeliedjes. 4 gezongen, 4 op cd. xx
Wij hadden 6 ook nummers:Intredelied (1 voor suite en bruid met vader) Dit was zeker lang genoeg! Het is ook zonde om een mooi nummer af te zetten en plots een ander nummer op te zetten voor de bruid. Dan liever 1 mooi nummer dat je volledig kan uitspelen. Tussen eerste lezing en evangelie Tijdens ondertekening van het huwelijksregister Na de voorbeden Communielied (eentje was voldoende, ook al zat de kerk bomvol) Uittredelied Wij hadden geen offerande, dus ook geen offerandelied.
Ik had nog een vraagje over het uittredelied. Horen de mensen dit eigenlijk nog? Of staan die dan allemaal al buiten? Ik zou dit zo jammer vinden, want wij hebben een live-bandje en het is een vrolijk nummer.
@Caro: Het begin horen ze nog, maar het einde zeker niet meer! Vanaf de eerste tonen staan de mensen recht en gaan naar buiten. Zij stellen zich dan op om jullie te zien buiten komen en om de rijst in de aanslag te houden. :-)