Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muziek

14-6-2006 14:47:59
Hey,

Is er iemand die suggesties heeft voor muziek wanneer wij als bruidskoppel de zaal binnenkomen bij aanvang van het avondfeest?

Vorige zaterdag hadden vrienden het liedje van Safri Duo gebruikt,
de toon was meteen gezet en iedereen stond te zwaaien met z'n servietten toen ze binnenkwamen!!
'k Kreeg er kippevel van ...

groetjes,
Kirsten
(30/6/6)

Kirsten
30-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 999

Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik14-6-2006 15:49:59

Hallo Kirsten,

Het liefje van Safri Duo wordt veel gebruikt, wij gaan dit gebruiken voor als de bruidstaart binnenkomt. Welk liedje was dat juist van Safri duo?

Wij gaan voor het binnenkomen in de zaal het liefje van Les lacs de conemares van Michel Sardou gebruiken , ook een typisch liedje en ambiance gegarandeerd !

Groeten,
Mieke

Kirsten
30-6-2006
 Meld misbruik14-6-2006 19:37:29

Het nummer van Safri Duo heet volgens mij Played a live.

groetjes,
Kirsten

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik15-6-2006 20:54:28

Hoi,

Idd de 2 toppers om binnen te komen in de zaal zijn ongetwijfeld 'Les lacs du connemara' van Michel Sardou en 'Played alive' van Safri duo!
Wij gaan bij het binnenkomen 'Beuatifull day van U2' nemen omdat dit ook ons uittredelied is in de misviering en Michel Sardou gaan we gebruiken bij de bruidstaart.

Grtz en veel succes met de zoektocht
Debra
11/08/06

Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik15-6-2006 21:26:40

Wij hadden: 'Beautifull Day' van U2...echt kippevel en iedereen vol enthousiasme! het liedje sloeg in als een bom.

groetjes,
sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...