Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

I had a dream...

10-8-2011 11:23:05
Amai amai, de trouwkoorts begint hier echt zijn tol te eisen!

Deze nacht droomde ik van onze dag; het enige positieve was dat de zon scheen!
Maar voor de rest! Mijn kleed was helemaal anders gemaakt dan ik wou, ze hadden er zelfs een boord onder gezet van bloemetjesstof (wat dus echt niet past!), een riem om mijn middel gedaan met oranje bloemen op... pfffffffff
En tot overmaat van ramp (wij trouwen om 11.30) was om 11.20 nog niemand klaar!

Soit, toen ik mijn ogen opendeed moest ik wel even lachen, hopende dat dit een droom blijft!

Veel succes nog aan alle voorbereidende bruidjes!

xxx
Esther

Esther
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 398

romina
6-7-2012
 Meld misbruik10-8-2011 11:36:07

Hey Esther.

Hier is het wel nog wat langer wachten maar heb al nachtmerries gehad.
Onze trouwdag was er ineens en had nog bijna niks in orde, misboekje niet klaar, geen jurk, make-up of haren niet gedaan. En bij de ene nachtmerrie kwam mijn mama dan af met een kleed, zwart met rood :S en andere keer had ik een gewoon kort wit kleedje, dus echt geen trouwjurk. En wat voelde ik me toch slecht in m'n nachtmerrie. Nu hoop ik dat wanneer ik de zaken zoals kleed, kapsel, make-up vast heb liggen dat die nachtmerries gaan stoppen.

Groetjes.

Annelies
10-9-2011
 Meld misbruik10-8-2011 11:43:13

Bij mij beginnen de 'nachtmerries' ook te komen... De visagiste komt normaal rond 8 uur maar om 11 uur was er nog niemand en ik in paniek, wat moet ik nu doen? wat moet ik nu doen... dan in de kerk liep ook alles mis... en dan werd ik wakker en dan besefte ik dat het niet echt was... maar het was zo echt !
Hopelijk heb ik niet teveel van deze nare dromen...

Groetjes,

Ellen
3-9-2011
 Meld misbruik10-8-2011 12:33:25

Hoi Ester,

Ik begin er ook al last van te krijgen.
Maar waar ik het meest last van heb, is dat ik elke avond als ik in bed lig, nog vanalles lig te overlopen wat nog moet gedaan worden, wat kan foutlopen,...
Kortom, zeeeer vermoeiend!
Nochtans ben ik met alle voorbereidingen goed mee, maar toch, op zo'n dag wil je toch dat alles perfect verloopt, en niet zoals in jouw nachtmerries!

Na 24 dagen zijn we van de stress verlost ;)
Groetjes!
Ellen

Vicky
27-8-2011
 Meld misbruik10-8-2011 13:07:09

Hahahaaa!! Heb gisteren ook zoiets gelijkaardigs meegemaakt! Maandagavond hadden we de tafelschikking gedaan omdat we deze zondag aan de feestzaal moeten afgeven (er zijn ook een paar aanpassingen aan te doen, dus een beetje op voorhand kan nooit kwaad! ) Maar die tafelschikking is echt een miserie-werkje... Nu droomde ik gisteren dat we in de feestzaal binnenkwamen en iedereen een andere plaats had ingenomen omdat ze de tafelschikking helemaal niet goed vonden...

Ik moest er nadien wel om lachen, maar toch... Stel je voor!

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik10-8-2011 16:42:11

Aiai, Esther, denk eraan, de meeste dromen zijn bedrog ;)
Ik had er eentje de nacht dat ik mijn kleed gevonden had... In mijn droom liep ik door de stad in mijn jurk terwijl ik me de hele tijd probeerde te verstoppen 'want niemand mocht mijn jurk al zien'. Maar de mensen bleven staan en kijken en ik kon nergens heen...

Getting married, het doet wat met een mens :)

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik10-8-2011 22:51:12

Hier nog eentje:
Vorige nacht droomde ik dat we van bij ons thuis uit trouwden ipv bij mijn dooppeter, wat eigenlijk de bedoeling is. Alle vrouwen van de familie waren bij mij. Ik was klaar en relax aan het genieten van een glaasje tot mijn nicht zij dat we ons vlug moesten haasten naar de baan want de bus zou er zo zijn (wij wonen een beetje van de baan af).
Wij dus vlug te voet tot aan de baan. Ik had wel een mooi wit kleedje aan met een systeempje om mijn sleepje op te houden, maar ik ga helemaal niet in het wit trouwen.
Aan de baan bleven we maar wachten op de bus. In de verte altijd maar weer andere ceremoniebussen, maar niet de mijne.
Bleek opeens dat we daar een uur te vroeg stonden.
Wij dus maar eens gaan kijken naar al die andere bussen (in onze mooie kleren).
Ze waren ze nog aan het versieren voor de huwelijken waar zij naartoe reden. Blijkbaar waren er veel huwelijken op dezelfde dag bij ons in de gemeente. Drukke dagen voor de burgemeester.
Toen ik in de verte mijn bus zag afkomen ben ik eindelijk wakker gekomen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...