Terug naar overzicht
Hey Nancy,Wij trouwen voor de gemeente om 13u, dus dat ligt vrij dicht bij dat van jou.Hieronder een samenvatting van onze dagindeling:9u naar de kapper10u30 make-up aan huis11u kleed aandoen12u kleine brunch met familie12u40 ophalen bruid door buidegom en vertrek naar gemeentehuis13u trouw in gemeentehuis14u30 ceremonie gevolgd door receptie (beide op dezelfde locatie) en avondfeestIk hoop dat je hier wat aan hebt.Groetjes
hey julie ,bedankt voor je berichtje nu heb ik al iets van inzicht hoe ik eraan moet beginnen :)ik wens je nog veel succes met jullie voorbereidingen grtz nanske
Begin met de tijden die je al kent op een overzicht te zetten bv gemeentehuis, kerk, receptie, feest... Vanuit die uren werk je naar boven toe (verplaatsing, af en toe een beetje speling, duurtijd aankleden, make-up, haar...) Uiteindeljik kom je bij je beginuur uit...
ok bedankt evelienvoor je reactie
Ik had ook nog een vraagje ivm met het puntje 'bruidegom haalt de bruid op'.Ik kleed me ook om bij mijn ouders en dan zal mijn verloofde aan de deur bellen om me op te halen.Maar wat met mijn schoonouders? Helpen ze eerst mijn verloofde met hem 'aan te kleden'? Hij moet dat toch niet alleen doen? Dat lijkt mij zo zielig.Maar ik wil niet dat mijn verloofde aan de deur bij mijn ouders aanbelt en dat zijn schoonouders daarachter staan . Is het de gewoonte dat de schoonouders en schoonzussen enzo dan ook eerst naar mijn ouders komen nog voordat mijn verloofde zal aanbellen aan de deur?