Terug naar overzicht
Hey Nancy, Ik ben gestart met het uur van het gemeentehuis centraal te zetten (16u bij ons) en dan gekeken hoe lang alles duurt. Ons vervoer doet er 45 minuten over van bij ons thuis tot aan het gemeentehuis(huifkar) Ik heb daarvoor dus een uur gerekend. De suite komt om 14u bij ons thuis aan ( ook een uur op voorhand om laatkomers te vermijden). De 45 minuten dat de suite onderweg is naar huis NA het gemeentehuis gaan wij foto's nemen,wij hebben daarvoor max. 1,5u tijd want om 19u begint de receptie en avondfeest. Mijn haar en van mijn dochtertje wordt de avond voordien ingedraaid,dat bespaart ook al veel tijd voor het kapsel. De kapper rekent max. 1;5u voor beide kapsels en make up de dag zelf. Ik zou gewoon eerst noteren hoe lang alles gaat duren en adhdv een dagplanning maken.Je hebt natuurlijk nog heel veel tijd om aan iedereen te vragen hoe lang alles gaat duren. Succes!
alvast bedankt hoor gitte ik wens jou ook nog veel succes met jullie voorbereidingen grtz nanske
Ik heb net ook mijn dagindeling geplaatst en wij trouwen ook alleen maar voor de wet. Ik ben van achter naar voor gegaan omdat ik precies de tijden van feest; dinner en receptie wist en azo ben ik beginnen tellen; zodat ik straks ongeveer weet wanneer ik moet opstaan. Ik twijfelde tussen 11u of 12u om te trouwen voor de wet en als ik allechterstevoren rekende; komt 12u ons beter uit. Dan hebben we genoeg tijd om de oversteek van NL naar BE te doen; en niet te veel tijd over dat we ons gaan vervelen :) Succes !
hey maaikebedankt voor je berichtje nog heel veel succes met jullie voorbereidingen grtz nanske
Wij trouwen om 16u voor de wetMijn verloofde komt rond 15u naar mij thuis (14.30u komt oldtimer hem ophalen)Tegen 14.30u komen mijn schoonouders, schoonbroer en zijn vriendin + zus en schoonbroer naar mij thuis (potje koffie/stukje taart)15.30u: vertrekken naar gemeentehuis16.-16.30: trouw van wet en daarna wat foto's trekkenTss 17-17.30u in feestzaal. Daarna beke op positieven komen met ouders en broer/zus. Om 18.30u verwachten wij volk voor receptie (doen maar 1 = wie komt, blijft)20-20.30u aan tafel en dan dans inzetten ;)Wij werken met een 2de dag dus wij gaan op 6/09 (na onze trouw) op locatie foto's gaan trekken. Fotograaf trekt maar van 14.30-17u. Dan brengt hij kader + kader ouders + bedankingskaartjes nog naar de feestzaal 's avonds Groetjes
hey virginie bedankt om jullie planning door te sturen zo kan ik eens kijken hoe het werkt alvast bedankt ik wens jullie nog veel succes met jullie voorbereidingen grtz nanske
Hoi Nancy, hierbij mijn voorlopige planning 8-11u klaarmaken 11u30 lunch voor suite 14u - wettelijke trouw + drink aan gemeentehuis 15u - foto's 17u-18u30 1ste receptie (gasten die niet naar het avondfeest komen) 19u-20u receptie voor de avondgasten 20u diner 21u aankomst gasten dansfeest 21u30 dessertenbuffet 22u openingsdans
hey tine ,alvast bedankt dit hangt ook dicht bij mijn uren,kan ik wel me opbouwen met jullie berichtjes bedankt grtz nanske