TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Davy
|
|
|
sanderijn
|
10-8-2011 22:39:55
Hallo Tamara,
je kan dus inderdaad bij mij terecht.
Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com
groetjes,
Sanderijn
|
|
Hanne
1-10-2011
|
11-8-2011 9:00:01
Dag Tamara, ik heb al verschillende kerkelijke huwelijken meegemaakt waarbij er live gezongen werd. Ik vind dat dit altijd een grote toegevoegde waarde is. Veel wordt ook wel bepaald door de bezetting die je kiest en de nummers die je kiest, maar over het algemeen vond ik dat altijd echt super klinken. Groetjes, Hanne
|
|
Nette
7-4-2012
|
11-8-2011 10:20:52
Bij ons stond het ook al snel vast dat we voor live muziek zouden gaan in onze huwelijksviering! Live gezongen liedjes zorgen toch altijd voor meer kippenvelmomenten dan dat cd'tjes dat zouden kunnen doen, vind ik.
Het is natuurlijk wel weer een extra kost, maar als je een beetje rondkijkt en -vraagt, vind je wel muziek voor een betaalbare prijs. Wij hebben een duo geboekt dat onder de €200 bleef en dat vonden we nog wel haalbaar.
Stuur me gerust een mailtje, mocht je hun gegevens willen: nettescholiers@hotmail.com.
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
11-8-2011 20:11:16
Hoi, wij gaan bewust niet voor live muziek aangezien we het liefst de 'originele' versie van de nummers willen. Ik heb al vieringen meegemaakt met live zang en vind het zeker mooi, maar niet voor ons dus.
|
|
Els
18-2-2012
|
11-8-2011 20:38:32
|
|
Stéphanie
19-2-2011
|
12-8-2011 0:05:27
Inderdaad, wij hadden ook live muziek, een baroktrio met zang,luit en viola da gamba. heerlijk pure muziek. Heel romantisch, bracht heel veel sfeer. Het is werkelijk een aanrader om live muziek te verzorgen om de viering op te luisteren.
|
|
tamara
19-5-2012
|
13-8-2011 10:47:29
hallo iedereen,
dank jullie voor het advies.
ons besluit is genomen en gaan voor
|
|
tamara
19-5-2012
|
13-8-2011 10:49:58
oei, mijn bericht staat er maar half op:
dus,
allemaal bedankt voor het advies.
ons besluit is genomen en gaan voor live muziek gaan.
nu nog zoeken naar een goede muzikant.
groetjes
tamara...
|
|
Ann
|
14-8-2011 12:36:51
Beste Tamara, gefeliciteerd met jullie huwelijksplannen... Wil je nét dat tikkeltje meer, neem dan een kijkje op mijn website en laat je meevoeren... Veel succes! Ann, zangeres Abosongs
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|