Terug naar overzicht
Outfort - Hoboken AEC - Antwerpen Volkslust - Merksem Alexia - Antwerpen Lariva - Antwerpen Allen werken met vaste catering, maar deze kan mits afkoop weggelaten worden (behalve Volkslust). Succes!
Hey kathleen, ik zocht ook zo een zaal en heb via de site van allerlei gemeentes gezocht naar parochie of feestzalen. je komt er dan heel wat tegen hoor. Uiteindelijk hebben we een prachtige zaal gevonden in Lint genaamt lerenveld. Deze kan ik u echt aanraden catering vrij drank aan brouwersprijzen ronde als rechthoekige tafels met strakke stoelen voor 300pers ook glazen borden bestek echt alles is er aanwezig. En dan het beste van al! een grote tuin met parasols en tafels en stoelen. Het is wel in een industrie terrein met heel veel parkeer gelegenheid, maar dan kan je wel heel luide muziek maken he. de eigenaar heet Frans als je interesse hebt kan ik u altijd zijn gegevens bezorgen. grtj Tasha
In Brasschaat kan je terecht bij Spillemaeckers.Kan je zelf de catering voorzien, ze vragen enkel om de drank te gebruiken.
Thx voor de reacties!!! :-)