Terug naar overzicht
amai amai!! Proficiat hè!! Ben heel blij voor jullieWendy05/08/06
he gretel,alvast een dikke proficiat.groetjespeggy 13.10.2006
Oooooh, zo'n leuk nieuws! Dikke proficiat!Astrid08.09.2007
Gretel,Proficiat!!! Wij zijn ook met ons drietjes getrouwd, en op dat moment was ik meer of 5.5 maanden zwanger. M'n kleed hebben ze mooi aangepast!Veel succesTilly al 40 dagen gelukkig getrouwd!
Wat leuk zeg !!Dat noem ik nog eens een fantastisch huewlijks geschenk.Geniet ervan met zijn 3-tjes vanaf nu.Groetjes Mireille01-09-2006
Dag Gretel,Dikke proficiat!!!Zeg, ben jij dezelfde Gretel van op zappybaby? ;-)Groetjes,Sylvie11/03/06
Dag Grete,ik vind het echt super voor jullie!!! Nen dikke proficiat!!!GreetzElke 15/07/06
Proficiat! Na alle moeilijkheden die jullie al bij de voorbereidingen van jullie huwelijk zijn tegengekomen, moet dit zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig nieuws zijn voor jullie. Geniet ervan!
dat noemen ze dan nog eens fantastisch nieuws!ProficiatGroetjes,Karen 22.12.2006
Beste Gretel,Leuk om jouw bericht te lezen. Bij ons is het ook zo. Wij trouwen op 5/8/2006 en zijn net 4 weken zwanger nu. Wij dachten ook dat het veel langer zou duren vooraleer het zou lukken ...Het is echt wel een zalig gevoel he wetende dat je gaat trouwen met je kindje in je buik.Ik wens jullie veel succes en veel geluk toe!!Groetjes, Kim
grappig, wou altijd heel snel kinderen, hoe sneller hoe liever, ben 75 dagen geleden getrouwd, en kinderen zie ik minder en minder zitten... stom hé?veel succes!!groetjes,Els
Dag GretelNen hele dikke proficiat!!! GroetjesVicky09.09.06
Hey Gretel,Een heel dikke proficiat meid. Geniet van je zwangerschap!Debra11/08/06
Een dikke proficiat voor jullie beiden.Maak er met zijn driëen en fantastische dag van!Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl