Terug naar overzicht
Hallo, Wij hebben ons feest daar gehouden en zijn supercontent. We hebben niets dan lof gekregen van onze gasten, alles was af en heel goed verzorgd! En een fantastisch kader natuurlijk...Let wel, de prijzen zijn excl. btw...Het is wat duurder, maar zeker de moeite! Groetjes, Tinneke
Wij hebben daar al eens een personeelsfeest gehad, met eenzelfde indeling als een trouwfeest: receptie, diner en dan dansfeest.Ik vond het eten daar niet van topkwaliteit, je kon duidelijk merken dat het een grootkeuken was, ik vond het weinig verfijnd. Het dessertenbuffet daarentegen was wel zeeer geliefd. Ik was enorm onder de indruk van de zaal, heel mooie locatie!Je gasten zullen alvast onder de indruk zijn van de plek alleen!
Huis Van Dijck is zeker een aanrader, is een heel mooie locatie.De prijzen zijn iets duurder maar je krijgt er ook kwaliteit voor terug.Buiten het Huis Van Dijck hebben zij ook nog een leuke locatie in een kapel in Mechelen. Groetjes Davy
Hoi! Wij hebben ons feest ook via huis van Dijck gedaan in het Koloniënpaleis in Tervuren. Niets dan lof! alles was tot in de puntjes verzorgd en uiterst professioneel! Twee jaar geleden ook een feest gehad in Salons van Dijck in Mechelen, ook een TOP organistie en ook meteen de reden waarom wij voor Huis van Dijck hebben gekozen! een echte aanrader dus! Groetjes Nathalie
@ Imke:l oei, wat hadden jullie dan van eten? Bij ons was het heel verfijnd en superlekker! Ik heb normaal iets tegen bufetten en ik heb door hen echt mijn visie moeten herzien. Het was van topkwaliteit! (en ik kan je garanderen, ik ben nogal veeleisend op dat vlak...) Groetjes, Tinneke