Terug naar overzicht
Geniet van je grote dag
Geniet ervan hé! Het wordt alvast een fantastische dag!Kzal aan u denken morgen.Groetjes. Valérie
Oooooooooooooooooh, spannend!!!! Geniet van iedere minuut van de dag!!! xxx Esther
spannend maak er een heel leuke dag van. En alvast proficiat.
Veel geluk samen!!!!!
Geniet van je dagje! Ik hoop op goed weer!
Geniet er met volle teugen van en ik zal mee duimen voor een streepje zon, al zullen jullie die zeker en vast ook zelf zijn! xxx
Claudia, geniet ervan!
hey Claudia Ik wens jullie een fantastisch mooie trouwdag!! Geniet echt van elk moment, het gaat zo snel vooruit, dat je echt even de tijd moet nemen om bij sommige momenten even stil te staan :-) Niet te zenuwachtig zijn, alles zal wel loslopen! Ik duim alvast mee voor mooi weer! groetjes Joyce
geniet ervan van die stralende dag :-) en ook ik duim tussendoor dan wel voor het goede weer alvast een dikke proficiat
Veel plezier !!!! Ik duim voor de zon!
Geniet ervan!! Kduim zeker mee voor eens stralend zonnetje. Vergeet geen foto's achter op het forum te zetten ;) Veel geluk samen Groetjes
Spaannnnneeeeeendddd!!!! Maar geniet ervan en relax!! En ik duim voor een stralende zon! grtjs!
Hoi Claudia, Allereerst een hele dikke proficiat! Ik wens jullie een stralende en fantastische dag toe en geniet van elke seconde! groetjes
geniet er van!!! en laat me zeker weten hoe het was!!!
Spannend !!! Geniet er in ieder geval met volle teugen van, en ook hier wordt geduimd voor een zonnetje!
hey claudia, Alvast een proficiat! ik duim mee voor goed weer en geniet volop van jouw dag!!!
GENIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt allemaal! Al bij al heb ik goed geslapen, maar ik kon om vijf uur niet meer slapen. De wekker loopt af over tien minuutjes en dan wordt mijn zus hopelijk ook wakker dus nu effe stilletjes op de computer hé. De zenuwen beginnen toch stilletjes te komen, maar dat zal wel normaal zijn zeker. Rond zeven uur is de kapster hier dus dan begint het hé! Mijn kleed hangt aan de kast en ik kan niet wachten om het weer aan te doen. Het gaat een hele leuke dag worden :)