Terug naar overzicht
Hey Renske, Alvast een leuke dag toegewenst! Ik duim zeker mee voor mooi weer, hopelijk gaat het droog blijven hé :) Geniet ervan :) Groetjes, Claudia
Geniet er met volle teugen van en ik zal mee duimen voor een streepje zon, al zullen jullie die zeker en vast ook zelf zijn!Ik kijk alvast uit naar de foto's! xxxx
Geniet morgen alvast van jullie dag. Maak er iets moois van. alvast proficiat.
Oooh spannend!!! Geniet er maar van! Het zal zeker een prachtige dag worden !!!ALvast een dikke proficiat xxx
hey renske ,veel succes morgen en geniet ervan ,we kijken alvast uit naar je verslagje en naar jullie fotokes :) alvast ne dikke proficiat xxx grtz nanske en we zullen duimen voor het mooie weer :)
Geniet ervan morgen hé.Kzal voor goed weer duimen.Succes.En alvast al nen dikke proficiat hé.Valérie
geniet morgen van jullie mooi dag
Geniet er van! Laat ons hopen dat het droog blijft !
Succes ik duim voor de zon! xxx
Geniet er zo hard van!!! Dat het echt een onvergetelijk dagje mag worden met droog weer en zon!!!
ik duim voor je! spannend...
Hey Renske, Ik wens jullie een stralende en fantastische dag toe! Geniet van elke seconde en alvast een hele dikke proficiat!!!! veel groetjes
proficiat , geniet ervan & van elkaar ! ik kijk uit naar de foto's en het verslagje :) groetjes , ps : ik duim op goed weer !
Alvast proficiat en geniet er ten volle van! Wij duimen voor de zon!