Terug naar overzicht
Wij waren ook gaan kijken voor ons huwelijk naar t Kasteel van Moerkerke. Kort nadien hebben we er zelf een huwelijk meegemaakt en ik was blij dat we daar niet getrouwd zijn. Wanneer het dansfeest in gang schiet moet je je gaan opsplitsen: dansfeest boven, voor de mensen die niet willen dansen blijven die beneden achter. Ik vond dit een héél groot nadeel want de sfeer op het feest was er helemaal niet meer. De opsplitsing in 2 verdiepen vond ik een groot nadeel.GroetenSophie
HeyIk werkte vroeger aan het stadsbestuur van Damme en hoor dus wel wat... En het kasteel van Moerkerke zou ik echt niet aanraden!GroetjesVicky09.09.06
Hoi,qua sfeer en maaltijden zit je zéker goed hoor in het kasteel van Moerkerke!! Heb er al enkele feesten meegemaakt, en tis er altijd overheerlijk. Maar idd, ook wij zijn een kijkje gaan nemen voor onze trouw, en hebben het kasteel niet gekozen omwille van die zaalwissel. Normaalgezien is het niet zo dat de groep 'opgesplitst' wordt, maar moet gewoon de hele meute zich na het eten naar de ridderzaal (=dans) begeven. We waren ook niet zo gewonnen voor dat idee, en dachten ook dat het feest dan "in ne zak zou vallen", op zijn 'westvlaomsch' gezegd. Wij hebben uiteindelijk voor De Baere in Maldegem gekozen.Veel succes nog bij je zoektocht!birgit16.12.2006
Hey,Mijn nicht is daar een paar jaar geleden getrouwd.Het eten was verzorgd en lekker, maar de zaalwissel vond ik niet geslaagd. De receptie ging boven door, dan moest iedereen naar beneden voor het eten en voor het dansfeest moet iedereen terug naar boven.Niet bevorderlijk voor de sfeer!Wij trouwen eind deze maand en ons feest gaat door in 't Boldershof te Oostkamp. Ruime zaal met een mooie tuin, vriendelijke mensen en lekker om te eten.succes met de zoektocht!groetjes,Kirsten
het kasteel ken ik zo niet maar een vriendin van ons heeft haar feest gegeven in de grote stove was lekker maar her dessert was nog niet op toen de dans begon en toen iedereen terug was was de tafel al afgeruimd volledig.wij trouwen ook in september en hebben ons oog laten vallen op kasteel d'aertrycke. prachtige omgeving en goede prijs kwaliteit
Dag Sylvie,Wij zijn 2 maanden geleden getrouwd in het kasteel van Moerkerke en zijn daar heel tevreden over. Het eten is zeer lekker. En die zaalwissel vonden wij net een voordeel. Omdat je dan niet bij de zelfde tafel zit en dat je gemakkelijker eens kan rond lopen. We hebben daar heel wat positieve reacties op gehad. En het dessertbuffet is SUPER.Ik vind het echt een aanrader!Davine31/03/2006