TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nathalie
19-5-2012
|
11-8-2011 11:55:25
Ik denk dat het echt bij iedere persoon anders is. Ik ben 1e bij LC in herentals geweest en de vriendelijkheid droop er af. Nadien naar Cermo en ze hebben mij daar afgeblaft tot en met, waren niet vriendelijk enz. Ik had in beide winkels een afspraak dus het was niet zo dat ik op een "slecht moment" kwam denk ik dan.
Maar soms lees ik net het omgekeerde hier op het forum dus volgens mij hangt het wat van verkoopster tot verkoopster af. Maar hopelijk heb jij een geweldige dag!
|
|
Evelien
4-6-2011
|
11-8-2011 11:58:55
Ik heb mijn droomjurk bij Cermo gevonden. De mensen waren ongelooflijk vriendelijke. Perfecte service. Mijn jurk was prachtig afgewerkt en perfect in orde.
Geen slecht woord kan ik er over zeggen.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
11-8-2011 13:34:33
Oei, pas in januari?
Ik ga eind september/begin oktober en onze trouwdatum is 07-09-2012. Van zodra de nieuwe collecties binnen zijn, ben ik weg! Ik kijk er ook enorm naar uit hoor! Veel plezier met passen! groetjes
|
|
Cindy
25-8-2012
|
11-8-2011 14:18:56
@Sandra:ik zou ook heel graag al in september/oktober gaan passen maar ik moet wachten tot januari.In oktober laat ik een buikwandcorrectie doen,en volgens de dokter zou in januari de grootste zwelling weg moeten zijn...maar het was helemaal geen probleem voor de winkels hoor,"tijd zat", zeiden ze aan de telefoon.En in denk wel dat ik in oktober al wel eens ga piepen naar de nieuwe collectie hoor ;-)
Jij ook veel plezier met het passen,waar ga jij kijken?
|
|
Cathy
16-7-2011
|
11-8-2011 17:44:53
Ik heb mijn kleed bij Lynx gekocht. Wel in Leuven, maar daar waren ze heel vriendelijk.
|
|
Caroline
12-5-2012
|
12-8-2011 6:25:43
hey Ik ben op een gewone dag het bruidsparadijs in Antwerpen binnengewandelt, wat rondgekeken en vond meteen mijn droomjurk. een verkoopster gezocht en mocht meteen passen, en het was liefde op het eerste zicht! heb mijn kleed besteld, je moet er vaak wel rekening mee houden als je niet zo een standaardmaat hebt (ben nogal klein) dat je kleed besteld moet worden en dat het 4 maanden duurt en dan moet je nog twee keer passen voor de eigenlijke dag. Dus vroeg genoeg op zoek gaan is mijn tip, ik ben heel blij dat dit al in orde is. heb er meteen schoenen bijgekocht zodat die geverfd konden worden in het kleur van het kleed, aangezien het geen wit zal zijn bij mij vel succes bij de zoektocht!
|
|
Cindy
25-8-2012
|
12-8-2011 9:42:01
het is toch één van de leukste dingen van heel de voorbereiding hé,het uitzoeken van je trouwkleed !!
|
|
robine
31-8-2012
|
6-10-2011 14:22:08
ik heb gisteren mijn trouwkleed ook bij Cermo gehaald en ze waren daar heel vriendelijk, hielpen goed qua keuzes... had het perfecte kleed gevonden alleen in de hals vond ik het wat te druk qua bloemen dus kan die erperfect een paar weglaten en gebruiken voor eventueel een klem van te maken voor in mn haar dan en de overige 2 voor onze bruiskindjes...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|