Terug naar overzicht
Hey Eve Wij hebben ook even aan het fonteinhof gedacht, omdat we op zoek waren naar een mooie vierkantshoeve in Haspengouw. Uiteindelijk hebben we deze locatie niet genomen omdat je hier ook de kamers bijboekt, en die hadden we niet echt nodig. Het leek me wel een idyllische locatie :-) Knuffel Melissa
Heej Eve! Wij zijn daar ook gaan kijken! Supermooi hè... Maar net als Melissa hebben we niet voor deze zaal gekozen omdat je de kamers erbij moet nemen. Over de catering van Carpe Diem heb ik zelf alleen nog maar (heel) goede dingen gehoord. Veel succes!
Ok bedankt! Wij komen wel van een eindje, dus voor ons zijn de kamers wel heel praktisch ;o) Ik had er alleszins wel een heel goed gevoel bij!
Hoi, heb al veel goeds over Carpe Diem gehoord. We zijn daar onlangs ook naar een feestje geweest met live cooking buffetjes edc. Was toen wel met een andere cateraar Taste catering . Was ook zeer goed verzorgt. In idergeval de locatie is Top . veel succes
Hey, Wij trouwen daar binnen een maand.. de cateraar mag je volledig vrij kiezen hoor! Wij hebben CD niet genomen.. Dan kies je volgens mij voor een duurdere/chiquere cateraar en wij hadden het graag wat vlotter! Nog veel succes in je zoektocht! Anneleen!
Ik ben zeer benieuwd naar het je feest Anneleen. Wij denken er ook aan om daar te trouwen. Laat je weten hoe het verlopen is? In ieder geval geniet er met volle teugen van!!
hey Meisjes, Zijn jullie ondertussen allemaal getrouwd in het Fonteinhof? Wat was jullie ervaring? nog tips ? Wij trouwen er in oktober! alvast bedankt!