Terug naar overzicht
Hallo, wat wij nog mooie liedjes vinden voor tijdens de huwelijksmis:- thank you (dido)- perfect day (lou reed)- orinoco flow (enya)- wat zie ik je graag (mozaïek)- altijd heb ik je lief (clouseau)- your song (elton john)...je kan misschien ook altijd nog id'en opdoen als je eens zoekt via google of zo naar romantische songs!veel suc6 !!
Hallo waaraan wij denken:* 'moments in love' van the art of noise (weet niet of je het kent, zééér mooi, vnl instrumentaal nummer)* Enya heeft ook verschillende nummers die ik wel geschikt vind(oa 'lovesong')* 'Ruthless queen' van Kayak* 'Amoureuse' van Kiki Dee* 'heaven' van Bryan Adams* 'Hello' van Lionel Richieben er zelf ook nog niet helemaal uit hoorgroetjes, Liesbet
Een neef van m'n vriend is de kerk binnengekomen op 'God is a DJ', nogal hevig nummer maar het paste wel bij dat koppel.
hey,wij gaan gebruiken:- Nothing's gonna change my love for you (Glenn Madeiros)- De roos (Ann Christie)- I will be your bride (The Kelly Family)- Thank you for loving me (Bon Jovi)- The power of love (Celine Dion)- Heaven (Bryan Adams)
wij nemen bij het binnengaan 'I don't wanna miss a thing' van AerosmithVerder hebben wij :- I shall believe (Cheryl Crow)- At your side (The corrs)- I wanna grow old with you (Adam Sandler)- Every night (paul mccartney)- every little thing she does is magic (sting & the police)- heather nova (keep me)- From this moment on (shania twain) --> uittredelieder moeten er nog enkele geschrapt worden, want 8 is wel een beetje veel.
Als je vader jou weggeeft in de kerk en jouw liefje wacht voor op je in de kerk is het mooi als je binnenkomt met het nr. van René Froger 'SHE'. Succes met het zoeken.Een bruidje (21-01-2005)