Terug naar overzicht
hey joeri en romain,eerst en vooral wil ik jullie feliciteren met jullie huwelijksplanne jullie trouwen 8 dagen na ons wij trouwen op 20.07.2012 :)en ik heb ook lang achter een liedje moete zoeken die ons aanstond :) dus ik weet dat het niet simpel is geweest voor jullie ,maar als ik jullie mag mededelen ik zou ervoorgaan dit is echt een mooi liedje echt wel grtz nanske nog veel succes met jullie voorbereidingen
Hey Nancy, Bedankt voor je reactie. Ja het is al een hele zoektocht geweest maar uiteindelijk zijn we eerder toevallig op dit nummer gekomen. We vonden het beide mooi. Plus een mooie meevaller is dat het uit de serie Glee komt (bij onder andere de holebi's heel bekend) , aangezien dat er veel holebi's op de trouw zullen zijn zullen er wel leuke reactie's op komen. Jullie ook nog veel succes he ;-)
da denk ik ook ,maar zou het zeker nemen, nog veel succes ;)
Heel romantisch nummer, als je het mij vraagt het perfecte liedje voor een romantische intieme tegelplakker! Go for it zou ik zeggen! Grtjs Sara
Prachtig nummer hoor! (Hier nog een Glee fan, dus ik kende het al.) Geweldige stem heeft ze hé (eat that Rachel Berry ) Nee serieus, die reeks zit bomvol talenten! Succes nog met de verdere voorbereidingen! Groetjes,Lindsy
Heel erg mooi! Love Glee ;)GreetsCharlotte
supermooi liedje! en ook ik ben glee-fan :)dat wordt zeker een emotioneel moment, ik kreeg nu al kippenvel toen ik het beluisterde.geniet van jullie dag!