Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst uitnodigingen

11-8-2011 19:14:12
Hejj bruidjss..

ben van plan om eens te beginnen aan onze uitnodigingen maar ik weet niet echt wel tekstje erop te zetten wil wel graag niet teveel tralala juist to the point dat ze weten hoe en waar alles doorgaat.

we trouwen voor het stadhuis en de kerk zet je deze dan allebei op de uitnodiging?

iemand ideetjes voor een tekstje??

alvast bedankt
groetjes jamie x

jamie
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 646

Sarah
21-10-2011
 Meld misbruik12-8-2011 6:52:43

Hey Jamie,

Op internet zijn er verschillende sites met voorbeeldteksten.

groetjes

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik12-8-2011 10:50:49

Wij hebben enkel het uur van de kerk op onze uitnodigingen vermeld want we vinden het niet nodig dat iedereen naar het stadhuis komt. Wie het weet en toch wilt komen, is uiteraard welkom. Als je een kerkelijke viering hebt, wordt het er meestal niet bijgezet.
Zoals Sarah zegt, op internet vind je wel wat ideetjes.
Bv. ... & .... geven elkaar het ja-woord op * in de ....kerk te.... en daarna dat jullie het fijn zullen vinden dat ze erbij kunnen zijn op die bijzondere dag.
Bij onze aankondiging zitten er afzonderlijke kaartjes bij voor de receptie, feest of dansfeest, waar dan ook bij staat "graag een seintje of je al dan niet aanwezig zal zijn voor * en de cadeautip

Groetjes en succes met de voorbereidingen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...