TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jili
12-5-2012
|
11-8-2011 22:44:08
Hoi Karen, Wij gaan ons feest ook geven in de Waterhoek :-)
|
|
Meg
24-9-2011
|
11-8-2011 22:47:39
heyn
ons trouwfeest is niet in de Waterhoek, maar het is eigenlijk wel onze "familie feestzaal" :)
24 jaar geleden (ze bestonden toen nog niet zo lang) begon het met mijn nonkel zijn trouwfeest, nadien mijn eerste communie, mijn zus haar trouwfeest, mijn plechtige communie, ook nog de comunnies van twee nichtjes en een paar neefjes, jubileumfeesten, ja zelfs de koffietafel voor de begrafenis van mijn grootmoeder was daar..
Altijd in orde, lekker eten, mooi gedekte tafels, gulle bediening, mooie locatie, niks op aan te merken.
Waarom wij er dan voor ons feest niet gaan? Wel na 25 jaar met mijn familie daar bijna jaarlijks eens te passeren vonden we dat we toch eens iets anders moesten kiezen :) kwestie van mijn familie ook wat te verrassen. Al zijn ze wel heel erg fan van de Waterhoek omdat ze daar heel dicht bij wonen allemaal...
|
|
Yves
|
11-8-2011 23:05:31
Beste Karen, Onlangs was ik er fotograaf van dienst...en alles was piekfijn in orde. Er was zelfs een BV-feest aan de gang...mocht het niet goed zijn, zouden zij daar niet vertoefd hebben, denk ik bij mezelf. Locatie, tuin, binnen,bediening, eten,...allemaal OK! Vriendelijke groeten, Yves. www.yvescollin.be
|
|
B.
|
12-8-2011 7:22:00
Ik kan de bovenstaande commentaren als dj van dienst niet anders dan beamen.
|
|
Katrien
12-5-2012
|
12-8-2011 11:26:20
Jili, dan trouwen jullie op dezelfde dag als ons en kortbij ons thuis. Van waar ben je?
groetjes
Katrien
|
|
Jili
12-5-2012
|
12-8-2011 11:47:21
@ Katrien: wij zijn van Hasselt
Groetjes
|
|
patricia
10-3-2012
|
1-11-2011 1:31:53
ik doe mijn trouwfeest in de waterhoek!je word echt heel goed begeleid. als je vragen hebt mag je altijd mailen
patriciaverelst@hotmail.com
groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|