Terug naar overzicht
wij hebben onze uitnodingen voor het wettelijk huwelijk op www.netprint.com gemaakt. is gemakkelijk, de prijs valt mee en snel (na een week al in de bus!). dus als jullie zelf een mooie foto hebben van de grote dag, lijkt me dit een waardig alternatief.groetjeselfie
wij hebben met paintshop wat met de foto's gespeeld en dan op een formaat van 10*30cm onze bedankingskaartejs laten afsturen.opsturen naar www.foto.com en enkele dagen later zitten ze in de bus.0.09 euro voor een foto 10*15cm (+1.79 euro verzendingskosten ongeveer) dus reken maar uit wat dat dat kost ...Miekereeds 33 dagen gehuwd.P.S. als je zelf niet kan werken met photoshop ofoz wil ik altijd wel eens een ontwerpje maken.meer info: skiwi@yucom.be
HeyJe kan heel eenvoudig een mooie foto laten afdrukken (die je zelf hebt getrokken) via foto.com (0,09 € per foto en goede kwaliteit, worden 2 dagen later reeds geleverd). Je plakt dit zelf op een stukje dikker papier (dat je iets groter dan de foto snijdt). En dan een kalkpapiertje erboven dat je bovenaan met een stukje touw vastmaakt. Op het kalkblaadje kan je je namen drukken. Dit kan je allemaal zelf doen en moet toch zeker onder de 1 euro mogelijk zijn. Tis natuurlijk wel wat werk.GroetjesVicky09.09.06
Bedankt voor de toffe ideeen, ik ga het zeker zelf proberen