Terug naar overzicht
Wij hadden een korte drink voor ons dansfeest, ik heb de gegevens even opgezocht:- 130 personen- 45 minuten- niet echt warm weer (maar wie wel deze zomer :p)- 27 flessen cava- 13 bussen fruitsap- enkele flessen water In Colruyt heb je normaal wel lekkere cava, maar ken geen namen... Hopelijk heb je hiermee al een referentiepunt!
Ja kan ook eens langs Makro gaan...daar loopt altijd wel een afdelingsverantwoordelijke rond en soms mag je ook wel proeven :-). Prijzen ook vrij scherp daar... groetjes
Wij hadden freixinet (of zoiets) genomen, heel lekkere cava :)
Uit een fles haal je naar het schijnt ongeveer 7-8 glazen. Als je er vanuit gaat dat iedereen twee glaasjes drinkt, zit je ongeveer aan 65 flessen.
prosecco is een hele lekkere... misschien kan je in een wijnlokaal of bij een wijnhandelaar wel verschillende gaan proeven... even navragen dus!
Beste Laura Ik weet niet van waar je bent maar bij Wijnhandel Couvreur in Neerlinter kan je Charmelieu kopen. Het is geen cava maar wel een schuimwijn en die koop je aan 2,75 euro de fles (of nog iets minder). Hij is echt zeer lekker want mijn neef die traiteur is gebruikt hem ook altijd voor recepties en dergelijke. Sinds ik het van hem weet halen wij die ook altijd in huis voor een feestje. Bij onze feestzaal zijn we helaas gebonden aan hun dranken want anders zou ik die ook nemen :-) Groetjes Katrien
Wij hadden Grand Baron uit Colruyt. Lekker en zeker niet duur! Kost net geen €4 en vaak staat die nog in rode prijs! ;-) Bij Colruyt krijg je vaak ook korting als je in grotere hoeveelheden koopt.
Men heeft ons verteld dat je meestal op een halve fles moet rekenen per persoon.
Grand Baron van Colruyt is idd zéér lekker en helemaal niet duur.. Wel Brut pakken, Démi is niet zo super.