Terug naar overzicht
Tof idee, diamantjes zijn niet verplicht ;-)
dankje wel Tine Ik hoop dat het zal lukken. Binnen twee weken kan ik naar mijn nichtje (zij gaat de ringen maken, ze heeft een juwelierszaak in gent (De Kwesto) en hopelijk lukt het haar om aan een paars steentje te geraken. Iemand ideeen waar je die anders kan kopen?
Hey Caroline, Ik heb een saffier in mijn verlovingsring en vond dat erg origineel gekozen van mn toekomstige :-) Als het de geboortesteen is van jouw toekomstige, is dat toch nog eens extra symbolisch. Gewoon doen dus, zou ik zeggen! Groetjes,Sofie
Ik dacht dat je in de Gouden Mandarijn in Gent losse stenen kon kopen zoals amethist. Ik heb zelf ook behoorlijk wat amethist in mijn juwelen :o) Maar aangezien ik ook graag rood draag, zou ik niet direct overwegen om een paarse steen te laten plaatsen in een juweel dat ik altijd draag. Maar het is maar in hoeverre je een pietje precies bent hé :o) Ik vind het alleszins een leuk idee!
hey Sofie Heb je dat gewoon gevraagd aan de juwelier dan? groetjes
Hey, Zeker doen! Amethisten zijn supermooi, het zal goedkoper uitvallen dan een diamant, het is origineel, het past bij jullie... En diamanten komen vaak uit oorlogslanden, zodat je geld soms terechtkomt op een heel onaangename bestemming. Doen! Je nichtje zal vast wel weten hoe ze aan een paars steentje kan geraken. Jullie hebben nog eventjes he?Groetjes
hey Eline Dank je wel voor de goede raad. Inderdaad we hebben wel nog eventjes. Jij precies ook nog wel. veel succes
Ik vind het ook een leuk idee!Ik ben zelf ook zot van paars, ik trouw dus ook in het paars Wij hebben voor zilveren ringen gekozen en in de mijne zitten 10 zirkonia's (trouwen op de dag dat we 10 jaar samen zijn), als ik dit met diamanten had gedaan was ik veel geld kwijt Normaal gezien moet het wel lukken voor je nichtje, hierbij een website waar ze trouwringen met gekleurde stenen maken. http://www.unieketrouwringen.nl/trouwringen/liefde/droo... http://www.unieketrouwringen.nl/trouwringen/oprechtheid...
hey wat een leuk diee ik heb geen steen in me ring. maar ik verzamel ze wel ik heb ook een amethist steen liggen. merderen zelfs gr francis
Hey Caroline, Ik wil je graag de livingstone shop aanbevelen in Blankenberge. Deze mevrouw verzamelt zelf ook mineralen, ze reist zelf de wereld rond om de stenen, kristallen en mineralen op te halen en heeft zelfs een museum. Je kan daar terecht voor prachtige stenen, geodes, ... Ze maakt ook juwelen in zilver en goud met alle soorten mineralen, dus ook amethist. Ze komen echt van overal in Belgie en Nederland naar haar shop. Als je interesse hebt, stuur me een berichtje voor meer info. Groetjes en succes!
Hey, mijn verlovingsring is met amethist! Na een jaartje verzamelen heb ik ondertussen bijpassende oorbellen en armbandje :-). En bij ons zei de juwelierster dat als ik de kleur van steen ooit beu was, het makkelijk was hem te vervangen en helemaal niet duur omdat het geen diamant is!
hey Sylvia Ik heb zeker interesse, ga het binnnen twee weken eens bespreken met mijn nichtje, alle info is welkom, mocht ze niet goed weten waar ik er zo"n eentje kan vinden. tof dat jullie zo enthousiast zijn
hey Lesley wat leuk om nog een fan te vinden van paars, waar komt je kleed van? veel plezierx
Er waren hier een paar mensen die reclame maakten voor Wendy Kellens, zij verkoopt via Facebook (het is de foto met het rode trouwkleed op het profiel dat je dan moet toevoegen)en dit is dan bij haar thuis te doen.