Terug naar overzicht
hallo heb je geen folder gekregen van de zaal. wij zijn van lanaken en we hebben gekozen voor de elysee in genk. Ook een heel leuke zaal. En ik vond beter van prijs dan the loft in hoeselt. groetjes
Jawel hoor, maar toch even checken wat andere bruidjes hun ervaringen zijn. Ze hebben ons al heel goed geholpen qua budget... Scheelt het veel in prijs? Welke formule hebben jullie? Groetjes Ruth
Wij hebben de formule pasta maar daar hebben we dan ook het vlees bij genomen omdat sommige er graag een stukje vlees bij had. De kleine extra's vonden wij erg veel bij the loft. Lijk als we goed konden lezen zou er extra bij komen voor gebruik sanitair enzo.en als je hoezen wou over de stoelen ook 6 euro per hoes, zo van die dingen maken het duurder volgens mij. groetjes
Oh, daarom vraag ik dus naar reacties, de kleine extra's die we nog niet kenden bij het gesprek ;) We wachten nu op de offerte voor ons dinertje in de namiddag met kleine groep, en het dansfeest met desserten/hapjesbuffet voor grotere groep. Alvast bedankt!
Hallo Ik zou eens vragen als ze wat informatie kunnen mailen. Wij hadden het ook via mail gehad. Heb net even gekeken maar heb die verwijderd anders had ik hem gemaild naar je. Zeker alles goed lezen. groetjes
Hoi Ruth en Wendy,Wij zijn 4 juni getrouwd en hebben ons feest gegeven in The Loft in de Janssenzaal. Wij hadden 200 gasten. Het was een onvergetelijk feest. Alles was tot in de puntjes afgewerkt. We hebben van onze gasten geen enkel slechte opmerking gekregen in tegendeel zelf alleen maar super positieve reacties. Ook de zaal komt heel statig over.Geen minuut twijfelen. We hadden het klassiek buffet All In genomen. Ik vind deze formule het beste. Ze eten en drinken zoveel ze kunnen 6 uur aan een stuk.All In: (wat zit daar in): receptie met 3 hapjes, buffet en 6 uur drank. Na die 6 uur betaald ge per uur voor de aantal gasten die er nog zijn. Deze formule is echt niet duur invergelijking met andere zalen.Wij moesten 5 € per persoon betalen voor het dekken van de tafel, gebruik van borden en bestek en voor het gebruik van vb toilet. En ook niet te vergeten zij hebben een huis-DJ. (DJ Kurts) Die is echt supergoed. Die krijgt echt iedereen (maar echt iedereen) van zijn stoel. Bij ons zat op een gegeven moment niemand nog op zijn stoel. Dat vind je nergens.Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.Groetjes Wendy
Dag Wendy,komen er nog kosten bij voor de DJ? Is de BTW al bij alles gerekend?Moet je nog extra betalen voor bvb huur van de zaal?Alvast bedanktRuth
wij hebben ons feest gegeven in de elysee in genk. en waren er heel tevreden over. wij hadden daar onze eigen dj. En alles zit in de prijs eten, drinken, zaal en bediening.