TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
12-8-2011 12:03:54
Een kasteel of park zal met dat budget niet lukken, vrees ik... Heel wat kastelen vragen al €1000 huur, dus enkel en alleen de locatie, zonder eten of wat dan ook...
Ik denk dat je dan beter op zoek gaat naar een parochiezaaltje of zo, waar je zelf kan zorgen voor een brouwer die de drank levert en een traiteur die het eten verzorgt.
|
|
ruth
15-9-2012
|
12-8-2011 12:09:10
I'll say it in english...
Don't be scared, you will find something you both will like and that fits the budget.
I don't know many places around Leuven to organize a party, because I'm from Limburg.
You can do it in your own garden perhaps: have a little reception with finger food en bubbles, en than have a barbecue for everybody. You can rent a big tent (they have very nices onces these days).
You can also rent a caterer, like for example a typical belgian "frietkraam", so that every guest can order his own meal, it's not that expensive as I remember. I knowsome people who did that, and it's nice, you can talk to the caterer from what hour he has to show up, and how long he is going to stay.
This might help you
Ruth
|
|
Carmen
12-1-2012
|
12-8-2011 13:18:40
Wij trouwen in het hof van Nazareth in Lier, mooie en sjieke locatie. En wij komen niet duurder uit dan jullie budget!
|
|
Britt
23-6-2012
|
12-8-2011 14:49:14
@ Carmen: dan hebben jullie toch niet veel volk op jullie feest want hof van nazareth is ontzettend duur è. Daar kom je niet rond met 5000euro hoor. Wij zijn daar ook gaan horen en we hdde te weinig mensen voor het diner en moesten we 20euro de man meer betalen omdat we met te weinig waren.
|
|
Hanne
1-10-2011
|
12-8-2011 15:14:44
Dag Michaela, eerst en vooral: proficiat met je Nederlands, het is echt wel goed! Mijn bruiloft is ook "downsized" vergeleken met wat ik als ideaal trouwfeest voor ogen had, ook omwille van het budget. Maar bedenk het volgende: het gaat erom dat jullie een leuke tijd hebben met jullie dierbaren, om te vieren dat jullie voor elkaar gekozen hebben. En daar draait het allemaal om! Je hebt niet zo'n groot aantal gasten, dus ik denk dat je de kosten zeker binnen budget kan houden. Je kan er ook voor kiezen om buiten het "seizoen" te trouwen, dat scheelt echt veel in de kosten en dan heb je vaak meer mogelijkheden. Anders kan je inderdaad een eerder gewone zaal zoeken, en zelf de catering en zo regelen. Hoe dan ook, lekker eten in goed gezelschap hoeft niet duur te zijn. Samen vinden jullie zeker een oplossing! Groetjes, Hanne
|
|
Davy
|
12-8-2011 18:56:29
Dag Michaela,
Misschien is Feestzaal Camargue in Korbijk-Dijle iets voor jullie. Is geen kasteel maar is wel een feestzaal met een mooie tuin. Kijk maar eens op www.feestzaalcamargue.be Zij bieden zeer lekkere buffetten en valt wel binnen jullie budget denk ik.
Groetjes
Davy
|
|
Sonja
12-5-2012
|
12-8-2011 19:00:31
Hier enkele tips voor locaties :
Het huis van Mihr in Herent
Den Ast in Kampenhout
3Hoog-Leuven
Kasteel De Bunswijck-Leuven
Park van Relst
Traiteur Deli-Dish
Groetjes,
Sonja
|
|
Carmen
12-1-2012
|
14-8-2011 11:45:17
Britt, ik stuur je ff een pb'tje. Ik weet niet of je prijzen hier zo mag zetten?
|
|
kathleen
9-6-2012
|
14-8-2011 15:27:32
Ja Carmen, ik keek ook even verbaasd... Voor 5000-6000 euro heb je in hof van Nazareth toch maar enkel drank ofzo? Want echt super duur. Wij hebben de brochure opgevraagd en dan ben je echt wel tegen de 20 000 euro kwijt als je wel wat volg uitnodigd...
|
|
Michaela
22-6-2012
|
29-8-2011 11:38:53
@Davy Heb je in de Camargue all gefiert of was jij bij een bruiloft in de Camargue? Ik heb de website gezien en het ziet wel heel moi uit. Is het eten goed? Zijn de mensen vriendelijk? Of andere remarks? bedankt all vor de tip ik heb het nu op mijn listje staan. Met enige van de zaalen is het echt moelijk omdat niemand op mijn mails antwoord.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|