Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellendag

12-8-2011 14:54:30
hey medebruidjes en gommetjes
zoals den titel het zegt heb ik deze avond mijn vrijgezellenavond, heeft lang geduurd eer mijn getuige in actie geschoten is daarmee. nu had ik van de week al een aantal instructies gekregen voor vandaag. nu deze voormiddag krijg ik van mijn getuige een sms ivm het vervoer terug naar huis niet iedereen zou terug naar huis kunnen geraken en nu moet ik maar mee helpen zoeken achter een oplossing want uiteindelijk vonden ze de taxi toch te duur oke volledig mee akoord. gelukkig heeft ze nu een oplossing gevonden enkel voor mijn zus niet maar kwas dus in mijn sms naar haar vergeten te zetten dat mijn pa haar komt halen en nu was ze een beetje boos op mijn zus heb haar gezegd dat mijn zus hier geen schuld aan treft enkel ik. pfffff wat een stress voor dat alles!!!! mijn ventje heeft gelukkig al die stress niet gehad met zijn vrijgezellen want die is gewoon hier thuis doorgegaan hopelijk is die stress straks volledig weg want amaai zenne loop nu echt op de toppen van men tenen moet ik zeggen.

grtz een zeeer stressy bruidje

vicky
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 494

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik12-8-2011 15:06:36

Hey Vicky,

dat is inderdaad niet zo leuk. Als bruid heb je al genoeg te regelen, en vrijgezellen organiseren is de taak van de getuige en die zou je daar niet mee moeten lastig vallen. Maar alles is blijkbaar al opgelost, dus dat zal zeker plezant worden vanavond :o)

Geniet ervan!

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik12-8-2011 15:15:28

thx hanne, ik hoop dat er nu voor de rest geen probs meer gaan voordoen want anders ben ik van den avond niet te genieten. en het is idd niet de bedoeling dat ze de bruid ermee lastig vallen

Sara
10-9-2011
 Meld misbruik12-8-2011 16:48:19

Veel plezier!
De mijne is pas 3/9 :)

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik13-8-2011 13:23:28

veel plezier sara geniet ervan gewoon alles op je laten afkomen ik had echt wel stress maar tis allemaal niet nodig geweest mijn lady's hebben dat goed gedaan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...