Terug naar overzicht
Dag Ellen, van sommige bruiden hier heb ik gezien dat ze een "EHBO" tasje meenemen voor als er wat bijwerking nodig aan je jurk, make-up, haar,... Ik vond dat alvast een goed idee. Als je eens zoekt hier op "EHBO" zal je die posts wel tegenkomen, denk ik. Als je die dag ook je wettelijk huwelijk hebt, zorg dan zeker dat jij, je verloofde en jullie getuigen jullie identiteitskaart bij hebben. Ik check ook nog eens met elke persoon (bloemist, DJ enz.) hoe we de betaling regelen. Kwestie dat ik zeker ben dat er niet plots iemand om 700€ in cash komt vragen ;o) Groetjes,Hanne
Hoi, Ik geef mijn ouders een grote vierkante kaars met onze initialen en trouwdatum erop en hun (deze worden handgemaakt). En de getuige krijgen een cineamatickets (knn ze altijd iets mee doen). En ja ik moet alleen nog cadeau kopen voor getuige en de tafelschikking (en dat is niet simpel) en voor de rest niks meer buiten genieten en genieten. En ja zo'n noodkistje is handig die dag geloof mij! Groetjes
Wij moeten nog de tafeldecoratie afwerken, misboekjes printen en iedereen voor de zekerheid nog eens opbellen! Het komt eindelijk zeer dichtbij :-)
Hallo, Ja het begint spannend te worden hé :) Hier moet nog gebeuren:kado ouders en getuigenCeremonieboekjes afdrukkenLiedjes ceremonie op cd zettenTafelschikking concreet afwerkenWensboom maken voor in onze viering en kaartjes in hartvorm knippenMenukaarten maken en drukkenVersiering voor de auto's zoekenStola zoeken die bij mijn kleed past (want met dat weer de laatste tijd) Nog héél veel eigenlijk :s,Nu ga ik zeker beginnen stressen als ik mijn lijstje bekijk hehe! Ik ga ook wel nog kijken voor zo'n EHBO-ding met oa pijnstillers, compeed, gewone pleisters, naaisetje, deo en make-up. Veel plezier iedereen met jullie dagje :) en duimen da we goe weer hebben hé ;)x
Ja het is aan het korten!Wat nog te doen:- liedjes op CD zetten voor ceremonie- kado ouders verder afwerken (maken soort bonnenboekje waar ze iets uit kunnen kiezen)- verzoeklijst DJ doormailen- gastenboek inkleden (op pagina's een gepaste Disney-quote noteren)- morgen onze ringen ontvangen, ben zo benieuwd!!!- en de laatste betalingen doen en de juiste aantallen doorgeven- drankbestelling- tafeldecoratie (overgedragen aan de schoonmama en de mama :) )- stola ben ik ook over aan het twijfelen om te zoeken, maar ik ga er nog steeds vanuit dat de zomer begin september begint ;) Groetjes!