Terug naar overzicht
Niets niets en nog eens niets! :-p Draag echt niet graag panties, zeker niet in de zomer! Het zal zo (hopelijk ;-)) al warm genoeg zijn... Bovendien zakken deze bij mij ook steeds af aangezien ze blijkbaar geen panties maken in beenlengte 34 (of extra long) :-p. Een andere optie is stay-ups, maar daarbij heb ik voordurend schrik dat ze gaan afzakken... Bovendien zorgen ze ook voor "zwembandjes" aan je bovenbenen als je daar wat breder bent, wat het schuren slechter maakt en bovendien ook totaal niet sexy is wanneer je snachts voor je man staat in lingerie ;-). Tenslotte zorgen panties en stay-ups er ook altijd voor dat mijn voeten niet vast in mijn schoenen zitten, waardoor ik deze bij het dansen voortdurend verlies... Voor mij wordt het niets, behalve misschien een kousenband ;-). Groetjes!
Zo leuk, je trouwt een weekje na mij! Ik heb er zelf nog geen idee van eigenlijk, ik draag wel panties maar ik heb schrik dat ik mij kapot ga zweten als het zo echt warm weer gaat zijn. Ik ga gewoon afwachten en kijken hoe het weer is, is het echt warm dan draag ik gewoon lingerie en anders de panties erbij :-)
Ik snap het nog altijd niet dat mensen denken dat ze verplicht zijn om bepaalde dingen te doen/dragen/... op hun trouwdag. Bij deze, Ik vind dat er niks MOET op JULLIE dag, doe vooral gewoon wat jij leuk/aangenaam/... vindt
Ik droeg ook geen kousen eronder! Die rok is zoooo dik en warm, dat je heus geen kou zult hebben aan je benen! Eerder dan nog aan je armen... En je doet toch ook geen armverwarmers aan, hé! :-)
Ik heb mij een totaal onsexy onderbroek met pijpjes aangeschaft tegen het schuren. Ik zal dan wel sexy wezen op onze huwelijksreis ;-) verder geen kousen of ik zweet me kapot!
Enkel ondergoed en kousenband, het gaat toch goed weer zijn, de zomer is dat momenteel aan het opsparen voor september ;)
Hey, ik ben ook niet 100% voor panty's, maar heb er onder mijn trouwjurk wel aangedaan. Dit met de reden dat je voeten dan minder snel opzwellen in je schoenen. En bij mij heeft dit echt geholpen. Ik heb wel in een lingerie winkel gevraagt naar panty's voor onder een trouwkleed. Het model dat ik had zat echt heel comfortabel! Groetjes sofie
we trouwden deze zomer en het was behoorlijk koud, maar als ik ergens geen koud heb gehad, dan was het wel onder die rok... dus geen panty's of je zweet je te pletter! voorzie een sjaaltje voor moest je met cabrio vervoerd worden (want da's de enige moment dat ik koud had...) iedereen had koud die dag, ik h eb er werkelijk niks van gevoeld! ik droeg wel onsexy shortje tegen het schuren...