Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mannen in de suite

12-8-2011 21:50:47
De mannen in de suite, wat laat je ze aandoen? Wat denken jullie?

Ofwel allemaal hetzelfde kostuum laten huren (maar er zitten nogal verschillende posturen tussen, dus betwijfel eigenlijk dat je iets vindt dat voor iedereen knap is)?

Ofwel zeggen dat ze allemaal een bepaalde kleur kostuum aandoen en wij voorzien dan voor iedereen dezelfde das?

Ofwel mogen de mannen kiezen in zoverre dat ze wel matchen met hun vrouwen? Maar zo vroeg ons mama zich af, is dat eigenlijk wel mooi op de foto als iedereen verschillende kostuums/kleuren aan heeft. Zijn er misschien mensen die geen zelfde kostuums hadden voor de suite en mij eventueel enkele foto's kunnen doorsturen (ikke_iriske@hotmail.com)? Alvast bedankt!

Groeten en veel voorbereidingspret,
Iris

iris
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 685

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik12-8-2011 22:06:35

Heylah, natuurlijk zou het héél mooi zijn als ze allemaal hetzelfde (of dezelfde kleur) kostuum zouden aanhebben. Maar zoals je zelf zegt, als ze allemaal verschillende posturen hebben dan zouden er enkele tussenzitten die er helemaal niet mee passen...
Wijzelf gaan niet tegen de mannen zeggen wat dat ze juist moeten aandoen, maar gaan ze wel laten weten dat we bepaalde kleuren de voorkeur geven en dan moeten ze zelf uitmaken wat dat ze ermee gaan doen. Ze krijgen zowieso allemaal dezelfde corsage dusja...
Mja bij ons gaan we ons geen zorgen hoeven te maken, want de meesten weten al wat ze gaan aandoen dusja!

Astrid
30-6-2012
 Meld misbruik12-8-2011 22:37:26

Ik ga alle mannen van de suite een gehuurd kostuum laten aandoen:-) Ik heb zo eens een foto gezien en dat was echt wel leuk! Ik zal er gewoon voor zorgen dat we lang op voorhand dit allemaal vastleggen en maten nemen en dan komt dat wel in orde denk ik of hoop ik!

Succes nog met de voorbereiding!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik13-8-2011 7:34:32

Wij gaan ook alle mannen een gehuurd kostuum laten aandoen :-). Enkel mijn ventje krijgt een speciaal kostuum, want hij is natuurlijk de bruidegom ;-).

Groetjes!

Nette
7-4-2012
 Meld misbruik13-8-2011 9:40:18

Hey,

Ik wil graag de mannen in de suite ook een beetje hetzelfde, maar kostuums gaan huren past niet binnen het budget en is voor ons ook niet echt nodig.
Wij gaan gewoon zeggen: koop een donker kostuum en een wit hemd. Voor de das vragen we een das te zoeken in een tint van blauw, zodat ze bij hun vrouw 'passen'.
De vrouwen gaan allemaal iets dragen in een tint van blauw.

Bij mijn schoonzus was het dezelfde regeling, maar dan in roodtinten en we hebben daar heel veel goede reacties op gekregen. Dan kan je allemaal je eigen ding doen, maar ziet toch iedereen dat we bij elkaar horen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-8-2011 13:53:45

@Nette: een kostuum kopen is wel véél duurder dan eentje huren, hoor! Voor €60 vind je heus geen kostuum... En als de mannen dat achteraf niet meer dragen, hangt dat daar...
Wij hadden zwarte kostuums gehuurd en zwart past bij iedereen. Bij huurkostuums nemen ze ook perfect de maten en zo, dus je zal heus geen oversizede dingen zien!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik14-8-2011 17:36:39

Wij hebben een héél mooi kostuum gekocht voor iedereen bij C&A van Angelo Litrico, 39 euro voor de blazer en 19 euro voor de broek!!!!!
De vest is heel mooi gevoerd ook, ze hebben zelfs speciale snits voor zeer lange of kleinere mannen met buik...
Voor die prijs kan je niet huren!
Wij hebben er een zwart hemd bijgenomen en een fuschia das!
Ze zijn allemaal mooi!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...