Terug naar overzicht
Heylah, natuurlijk zou het héél mooi zijn als ze allemaal hetzelfde (of dezelfde kleur) kostuum zouden aanhebben. Maar zoals je zelf zegt, als ze allemaal verschillende posturen hebben dan zouden er enkele tussenzitten die er helemaal niet mee passen...Wijzelf gaan niet tegen de mannen zeggen wat dat ze juist moeten aandoen, maar gaan ze wel laten weten dat we bepaalde kleuren de voorkeur geven en dan moeten ze zelf uitmaken wat dat ze ermee gaan doen. Ze krijgen zowieso allemaal dezelfde corsage dusja...Mja bij ons gaan we ons geen zorgen hoeven te maken, want de meesten weten al wat ze gaan aandoen dusja!
Ik ga alle mannen van de suite een gehuurd kostuum laten aandoen:-) Ik heb zo eens een foto gezien en dat was echt wel leuk! Ik zal er gewoon voor zorgen dat we lang op voorhand dit allemaal vastleggen en maten nemen en dan komt dat wel in orde denk ik of hoop ik! Succes nog met de voorbereiding!
Wij gaan ook alle mannen een gehuurd kostuum laten aandoen :-). Enkel mijn ventje krijgt een speciaal kostuum, want hij is natuurlijk de bruidegom ;-). Groetjes!
Hey, Ik wil graag de mannen in de suite ook een beetje hetzelfde, maar kostuums gaan huren past niet binnen het budget en is voor ons ook niet echt nodig. Wij gaan gewoon zeggen: koop een donker kostuum en een wit hemd. Voor de das vragen we een das te zoeken in een tint van blauw, zodat ze bij hun vrouw 'passen'. De vrouwen gaan allemaal iets dragen in een tint van blauw. Bij mijn schoonzus was het dezelfde regeling, maar dan in roodtinten en we hebben daar heel veel goede reacties op gekregen. Dan kan je allemaal je eigen ding doen, maar ziet toch iedereen dat we bij elkaar horen.
@Nette: een kostuum kopen is wel véél duurder dan eentje huren, hoor! Voor €60 vind je heus geen kostuum... En als de mannen dat achteraf niet meer dragen, hangt dat daar... Wij hadden zwarte kostuums gehuurd en zwart past bij iedereen. Bij huurkostuums nemen ze ook perfect de maten en zo, dus je zal heus geen oversizede dingen zien!
Wij hebben een héél mooi kostuum gekocht voor iedereen bij C&A van Angelo Litrico, 39 euro voor de blazer en 19 euro voor de broek!!!!!De vest is heel mooi gevoerd ook, ze hebben zelfs speciale snits voor zeer lange of kleinere mannen met buik...Voor die prijs kan je niet huren!Wij hebben er een zwart hemd bijgenomen en een fuschia das!Ze zijn allemaal mooi!