Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje ivm vervoer

13-8-2011 10:24:19
hejj bruidjss..

bij ons vervoer nemen we 2 mercedessen 6 deurs waar er telkens 6 of 7 personen inkunnen,
wij zelf gaan met de mercedes clk van mijn mémé,

nu bij het nemen van bruidskindjes plaats je die bij ons in de auto of kan dit op zich ook geen kwaad dat ze in één van die mercedessen zitten?

ben eens bezig met de planning en aan de hand daarvan zou ik 1 of 2 bruidskindjes nemen.. kheb eigenlijk maar plaats in onze auto voor 1 kindje.. maar mijn liefjj vindt dat niet gaan enkel maar een meisje dat er ook een jongen bij moet.

hmm kheb precies geen zin om zo eentje tussen ons te wringen en dan die kleine beetjes komen ze tot aan onze knieen met mss vuile schoentjs tegen mijn kleed ofzo haha

mag het precies niet gedroomd hebben dat mijn kleed al vuil is voor alles moet beginnen.

groetjes jamie x

jamie
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 595

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-8-2011 13:47:50

Meestal zitten die bij in de bruidswagen (altijd zo al geweten), aangezien de bruidskindjes voor de bruid moeten stappen. Zo hoef je hen niet te gaan 'zoeken'... :p

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik16-8-2011 12:21:00

Wij hadden een BMW Z4 als wagen, dus daar konden hoe dan ook geen bruidskindjes bij... Onze bruidskindjes (2 jongens - 2 en 8 jaar oud) zaten in de auto bij onze getuigen.

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik16-8-2011 17:01:11

Hejj

ja gisteren afspraak gehad met de wedding planner.. kan zeker geen kwaad dat de kindjes in de andere auto's zitten want de andere auto's komen toch als eerste aan voor de bruid en de vader..

groetjes jamie x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...