Terug naar overzicht
Hey Sonja, Proficiat met je verjaardag en joepie-jeej dat je je droomkleedje gevonden hebt! Ik heb het mijne ook gevonden gisteren :) Supergevoel hè? Liefs, Nathalie
Ik heb ook al mijn kleed gekocht en vind hem wel super mooi maar blijf toch met twijfels zitten. Is het wel de juiste, moest ik niet verder kijken zal mijn verloofde hem mooi vinden. hebben jullie daar geen last van, groetjes tatjana
Ik had mijn verloofde op voorhand enkele bruidsjurken laten zien en gevraagd wat hij mooi vond, zonder mijn mening te vertellen. Gewoon ja of nee zeggen. Nu heeft mijn jurk bepaalde afwerkingen waarvan ik weet dat hij dat niet mooi vond. Ik twijfelde ook maar mijn zus zei dat wanneer IK die jurk draag dat toch anders is. Ze heeft daar wel een punt. Wanneer ik ga winkelen en iets neem zeg hij nee maar wanneer ik het pas vindt hij het wel mooi. Belangrijk is dat jij je goed voelt en dat ook gewoon uitstraalt. Natuurlijk is het spannend maar mijn zus is zo overtuigd dat de jurk mij prachtig staat dat ze zeker op tijd zal zijn om zijn gezicht te zien. Er staat zelfs een kleine weddenschap dat hij tranen in de ogen zal krijgen! Ik ben zelf heel erg benieuwd.