Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite?

25-5-2004 20:02:20
Hallo
we hebben al van een paar mensen van de familie de vraag gekregen hoe we de suite gaan samen stellen in de kerk.
Hoe gaat dat normaal gezien, je gaat de kerk binnen en wat dan?
Komt de priester je halen? Moet mijn vader mij naar voor begeleiden?
Ik ben al zeker 15 jaar niet meer naar een trouwmis geweest en heb er geen idee van hoe zoiets in zijn werk gaat!
groetjes
Liesbet

18-12-2004
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 503

Kathleen
4-12-2004
 Meld misbruik25-5-2004 21:28:51

normaal regelt de ceremoniemeester dat allemaal. da's bij ons toch zo.
of jullie nemen misschien geen ceremoniemeester ...

Letitia

Meld misbruik26-5-2004 7:44:00

Als je op voorrand met de priester gaat spreken (wat gebeurt als je in de kerk trouwt) dan gaan jullie dat allemaal regelen...

Annelies

Meld misbruik26-5-2004 14:55:17

Wij hebben geen ceremoniemeester genomen, dus we moeten alles zelf regelen (vind ik niet zo erg). We hebben het er nog niet echt over gehad, maar waarschijnlijk zullen eerst mijn broer en schoonzus binnengaan gevolgd door de getuigen (zij hebben geen partner dus zullen ze samen binnenkomen), nadien volgen mijn moeder en grootmoeder, vervolgens mijn (toekomstige) schoonouders en, last but not least, mijn vader en ik. Mijn vriend zal als allereerste binnengaan om mij op te wachten. En dan hoop ik dat ik niemand vergeten ben :-)
Het kan zijn dat deze volgorde nog veranderd. Ik denk dat het vooral een last minute beslissing wordt.

Veel succes met de voorbereiding en geniet van je dag!

Groetjes
Annelies

Nele
28-8-2004
 Meld misbruik2-6-2004 13:45:18

hey Liesbet,
wij hebben gisteren met de ceremoniemeester de volgorde overlopen: eerst gaan mijn oma's binnen, vervolgens mijn schoonbroer en zijn vrouw, vervolgens mijn broer en vriendin, daarna mijn moeder en mijn schoonvader, vervolgens mijn vriend met zijn moeder en als laatste ik en mijn vader. Iedereen van de suite wacht aan het begin van de kerk (links de vrouwen, rechts de mannen met als laatste mijn vriend) totdat ik met mijn vader langskom. Vervolgens neemt mijn vriend mijn arm over van mijn vader en komt de priester af die ons inwijdt. Daarna gaan we door in de kerk naar voren als volgt: ik en mijn vriend, mijn ouders, mijn schoonouders, mijn broer en vriendin, mijn schoonbroer en zijn vrouw en de oma's

Hammenecker
19-3-2005
 Meld misbruik3-6-2004 10:39:25

Vorig jaar is mijn broer getrouwd en die hadden een ceremoniemeester. Die weet perfect wie er wanneer naar binnen moet gaan en hoe. Volgens mij gaan de bruidegom met zijn moder eerts naar binnen, vervolgens de getuigen met partner en als laatste de bruid met haar vader.
Hopelijk heb je wat aan deze informatie, groetjes Ve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...