Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wooehooew!

13-8-2011 20:19:15
Eindelijk zit ik onder de 300 dagen!! nog 299 te gaan :-), het gaat supersnel!

Nog bruidjes voor 08 juni 2012??

wat hebben jullie allemaal al klaar voor jullie grote dag?

Debbie
8-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 309

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik13-8-2011 21:06:10

hey,

wij trouwen ook dan! eigenlijk is er hier nog niet veel gedaan!
zaal en gemeentehuis liggen vast! zijn nu wel aan het kijken voor fotograaf en DJ!
en morgen ga ik kleedjes passen.

wat is er bij jullie gedaan?

Eve
8-6-2012
 Meld misbruik13-8-2011 21:27:36

Hei,

Wij trouwen ook op 8 juni en hebben officieel nog niks :o)
Wel optie op zaal en in bespreking met catering, heb fotograaf aangesproken die nog vrij is.. gemeentehuis kan pas vanaf 6 maanden op voorhand.. En in oktober ga ik trouwkleedjes passen!

Loop ik al enorm achter?

Groetjes!

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik13-8-2011 21:35:00

Hoi,

ik trouw 6 dagen vroeger en bij mij ligt al vast:

* fotograaf
* videograag
* locatie receptie
* locatie avondfeest
* kapper
* visagiste
* vervoer

Groetjes
Sophie

Shanna
8-6-2012
 Meld misbruik13-8-2011 21:59:18

Hey, bij ons ook 08/06/2012 ...

Zaal en gemeentehuis liggen vast. Voor de rest nog niks. Bij ons wordt het ook geen uitgebreide dag ... 15u gemeentehuis en daarna richting de feestzaal, eten (traiteurdienst met warm eten) voor de korte familie en vrienden en vanaf 20u een trouwfuif ...

Moet nog juist de traiteur aanspreken, de DJ zoeken, versiering zoeken voor de feestzaal (of eventueel door firma laten doen) en binnen enkele weken, eens de collectie van 2012 in de winkels is, eens gaan kijken voor een trouwkleed. Met nog 299 dagen op de teller heb ik dus nog ruim de tijd om dit allemaal te plannen.

Hoever staan jullie? Dit topic blijf ik volgen ... :-)

Groetjes

Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik14-8-2011 8:08:24

Amaai ,toch ene aantal bruidjes voor juni 2012 :-)...

Dit is bij ons al geregeld:

- zaal
- gemeentehuis
- mijn kleed
- kapster + make up
- de kleding voor mijn toekomstig ventje en voor mijn zoontje. ze doen namelijk hetzelfde aan ma mijn zoontje int mini :-)
- fotograaf
- de kadokes voor de gasten hebben we ook al gekozen, we moete ze alleen bestelle
- de dj

@ Eve: Wij kunne ook maar 6 maanden op voorhand de ondertrouw doen maar we konden wel al de datum vastleggen zodat niemand deze datum zou innemen... En nee hoor je ligt niet enorm achter, nog tijd genoeg! ik ben er zo vroeg mee begonnen om zeker te zijn dat alles wat ik wou vrij was :-)

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik14-8-2011 12:05:29

Wij trouwen een dagje later en bij ons ligt al vast: - zaal - fotograaf - dj - getuigen gevraagd - vervoer - ceremoniemeester - stukje v/h misboekje - bruidskindjes gekozen - afspraak make-up - afspraak bruidskapsel - afspraak om kleedjes te gaan passen Wij moesten heel snel zijn om onze zaal vast te leggen. De dj en fotograaf waren ook zo 1 van de dringendere dingen, als de rest valt goed mee vind ik:).

Kelly
8-6-2012
 Meld misbruik4-9-2011 9:53:14

Oh, zo leuk om te zien dat er nog bruidjes voor 8 juni hebben gekozen...
Ik ben wel behoorlijk laat om te reageren op dit topic maar ben ook nog maar enkele weken verloofd. ;-)

Wat er bij ons al geregeld is:
- de feestzaal met catering
- de dj
- kapster
- het gemeentehuis
- ceremonie (de datum ligt vast - aan de voorbereidingen moeten we nog beginnen)
- volgend weekend afspraken met fotografen en daarna kiezen
- op 1 oktober ga ik kleedjes passen, hopelijk hangt de nieuwe collectie dan al overal in de rekken...

Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik5-9-2011 18:57:31

Hey Kelly,

allemaal superspannend eh!!

onze SUPERDAG zal er snel zijn... de tijd vliegt...
Ohh dan kan je binne enkele weekjes kleedjes gaan passe! is echt een supertijd zo je kleed gaan kieze... je beeld je dan in dat je helemaal opgetut en klaar bent om te trouwe... veel succes met je keuze! Ook al veel vastgelegd eh op korte tijd :-) moet wel als je alles naar je zin wilt hebbe

nog veel geluk met jullie voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...