Nu Online
Momenteel zijn er 347 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Brugge

13-8-2011 20:51:29
Ik heb twee vraagjes voor jullie:

1. Heeft er iemand ervaring met het inhuren van de Brugse koetsen om naar het gemeentehuis in stad Brugge te gaan? Zou van net buiten Smedenpoort naar centrum moeten zijn ...
2. Iemand restaurants aan te raden om met de suite 's middags te gaan eten?
3. Wij zoeken een leerling fotograaf om een uurtje foto's te trekken. Enkel de wettelijke en wat foto's erna. Het echte feest vindt pas de dag erachter plaats...

Alvast bedankt voor antwoorden, wij hebben nog 12 dagen te gaan.

Joke
26-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 726

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik13-8-2011 21:25:12

Hejj Die koesten kun je gewoon opzoeken hoor er zijn hier in brugge een paar mensen die dit verhuren.. Voor te lunchen weet ik wel een interesant restaurantje namelijk dit van mijn ouders waar ikzelf ook werk :p dat ligt net naast het minnewaterpark wij zijn het enige restaurantje in de straat, we hebben een terras waar 26 personen opkunnen en 2 zaaltjes waar er telkens max 15 personen kunnen plaats nemen. Het is restaurant de bekoring Voor meer info stuur je maar een prive berichtje .. Groetjes jamie x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...