TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joyce
30-4-2011
|
14-8-2011 10:36:03
hey Ans Ga eens kijken in La Grange (Massenhoven), is ook een prachtige zaal (met fantastische tuin). Wij hebben daar een diner met de suite gehad, daarna een dansfeest, met uitgebreide hapjes. Super-lekker, professioneel, goede prijs... groetjes Joyce
|
|
PartyDelight
|
14-8-2011 11:00:24
Hey Ans, Het waterhuis in schilde. Heb er al een aantal malen gedraaid en alles zeer fijn verzorgd. Zeer lekker eten, losse maar correcte bediening, beetje lounge inrichting, is gelegen achter het restaurant. Veel succes met de zoektocht partydelight@skynet.be
|
|
Ans
1-3-2013
|
14-8-2011 11:24:54
Hey Joyce, ik ben ook al in die zaal geweest, maar een vriendin van me is daar getrouwd en daar wil ik dan liever niet trouwen, snap je? Dilemma, maar ik geraak er wel uit zeker. Als het aan mijn vriend ligt, zou die gewoon zeggen een parochiezaal, maar daar zie ik mezelf nog niet trouwen. We blijven zoeken. Groetjes
|
|
joyce
30-4-2011
|
14-8-2011 11:56:30
hey Ans 't Fortje in Deurne vonden wij van zaal ook wel super! Is in oude munitiekamers van een fort... Qua catering niet vrij te kiezen, maar wel aan elk budget aanpasbaar (is in overleg met de eigenaar van de zaal, en ze staan open voor alle mogelijke suggesties) groetjes en nog veel succes! Joyce
|
|
Sarah
19-5-2012
|
14-8-2011 12:53:57
Hoi Ans,
Wij trouwen volgend jaar in Massenhoven in La Grange. Dit is een heel erg vriendelijke man en een heel persoonlijke service. Geen "massa productie" of "trouwfabriek" zoals veel grotere zalen.
Veel succes in ieder geval!
x
|
|
Sarah
18-5-2012
|
14-8-2011 14:39:24
hey Sarah, wij geven ons feest daar de dag voor jullie ;)
|
|
Kim
18-8-2012
|
14-8-2011 23:23:24
Hey Ans, Wij zijn ook gaan kijken in het 's Graevenhof, maar verschoten toch ook wel van de prijs. Uiteindelijk kozen wij voor de E10 hoeve in Brecht. De zaal is misschien wat minder 'groots' dan die van het 's Gravenhof (hebben dan ook maar een beperkt gezelschap van 100 mensen) maar het plezier van de avond maak jezelf.
|
|
Evelien
4-6-2011
|
16-8-2011 11:15:47
Ik zou zeker rekening houden met je budget.
Andere zaal kiezen of feesten in beperkte kring.
Maak eventueel een lijstje van wat voor jullie de voor en nadelen zijn van een feest in een bepaalde zaal of met een grote(re) groep.
|
|
Evelien
4-6-2011
|
16-8-2011 11:16:57
Vraag eventueel ook eens prijs bij andere feestzalen (in de buurt). Je kan soms verrassende zalen tegenkomen die veel bieden voor een mooie prijs.
|
|
kelly
8-6-2013
|
17-8-2011 21:34:57
hej,
ik ken u gevoel wij trouwen dezelfde dag als jullie en ben ook al een beetje aan het rond kijken... wij dachten eerst gewoon een dansfeest met hapjes en dessertjes ofzo maar aan de andere kant denken we dan we trouwen maar 1keer...
wij zijn nu prijzen aan het rond vragen van verschillende zalen en gaan zo zien om te beslissen. gelukkig hebben we nog wat tijd, maar als je het soms hoort voor een zaal kan je soms al verschieten hoeveel op voorhand je het moet vast legge..;
kelly
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|