Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal

14-8-2011 9:30:35
Hoi bruidjes,

ik ben nieuw op dit forum. (heb al wel een tijdje vanalles gevolgd hierop en heb ook al een site)

Ben ook al rustig aan t voorbereiden voor onze grote dag (ik heb natuurlijk nog tijd), maar ik zit een beetje met een dubbel gevoel. Ik zou graag een diner en feest geven voor 160 personen in het 's Gravenhof in Schilde, maar dat was nogal prijzig. Ook als we het diner gewoon voor 60 personen zouden doen, vind ik dit nogal duur.
Langs de andere kant, als we meer rekening met ons budget zouden we misschien eerder een "gewoon" feestzaaltje huren, maar dat moet je natuurlijk zelf aankleden en zelf voor eten zorgen enzovoort. Maar dat is dan weer niet echt hoe ik me ons trouwfeest had voorgesteld. Ik heb altijd gezegd dat ik het 's Gravenhof wilde trouwen, maar nu vraag ik me dus af of het dat wel waard is, maar het is zo bangelijk. Iemand raad/suggesties? Heel vervelend vind ik het. Al een geluk dat ik volgend jaar niet trouw, t zou nogal wat stress geven denk ik. Dank u al voor de suggesties. Groetjes Ans

Ans
1-3-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1183

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik14-8-2011 10:36:03

hey Ans

Ga eens kijken in La Grange (Massenhoven), is ook een prachtige zaal (met fantastische tuin).

Wij hebben daar een diner met de suite gehad, daarna een dansfeest, met uitgebreide hapjes.
Super-lekker, professioneel, goede prijs...

groetjes
Joyce

PartyDelight

Meld misbruik14-8-2011 11:00:24

Hey Ans,
Het waterhuis in schilde.
Heb er al een aantal malen gedraaid en alles zeer fijn verzorgd.
Zeer lekker eten, losse maar correcte bediening, beetje lounge inrichting, is gelegen achter het restaurant.
Veel succes met de zoektocht
partydelight@skynet.be

Ans
1-3-2013
 Meld misbruik14-8-2011 11:24:54

Hey Joyce,

ik ben ook al in die zaal geweest, maar een vriendin van me is daar getrouwd en daar wil ik dan liever niet trouwen, snap je? Dilemma, maar ik geraak er wel uit zeker. Als het aan mijn vriend ligt, zou die gewoon zeggen een parochiezaal, maar daar zie ik mezelf nog niet trouwen. We blijven zoeken. Groetjes

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik14-8-2011 11:56:30

hey Ans

't Fortje in Deurne vonden wij van zaal ook wel super! Is in oude munitiekamers van een fort...
Qua catering niet vrij te kiezen, maar wel aan elk budget aanpasbaar (is in overleg met de eigenaar van de zaal, en ze staan open voor alle mogelijke suggesties)

groetjes en nog veel succes!
Joyce

Sarah
19-5-2012
 Meld misbruik14-8-2011 12:53:57

Hoi Ans,

Wij trouwen volgend jaar in Massenhoven in La Grange. Dit is een heel erg vriendelijke man en een heel persoonlijke service. Geen "massa productie" of "trouwfabriek" zoals veel grotere zalen.
Veel succes in ieder geval!
x

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik14-8-2011 14:39:24

hey Sarah, wij geven ons feest daar de dag voor jullie ;)

Kim
18-8-2012
 Meld misbruik14-8-2011 23:23:24

Hey Ans,

Wij zijn ook gaan kijken in het 's Graevenhof, maar verschoten toch ook wel van de prijs.
Uiteindelijk kozen wij voor de E10 hoeve in Brecht. De zaal is misschien wat minder 'groots' dan die van het 's Gravenhof (hebben dan ook maar een beperkt gezelschap van 100 mensen) maar het plezier van de avond maak jezelf.

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik16-8-2011 11:15:47

Ik zou zeker rekening houden met je budget.
Andere zaal kiezen of feesten in beperkte kring.
Maak eventueel een lijstje van wat voor jullie de voor en nadelen zijn van een feest in een bepaalde zaal of met een grote(re) groep.

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik16-8-2011 11:16:57

Vraag eventueel ook eens prijs bij andere feestzalen (in de buurt). Je kan soms verrassende zalen tegenkomen die veel bieden voor een mooie prijs.

kelly
8-6-2013
 Meld misbruik17-8-2011 21:34:57

hej,

ik ken u gevoel wij trouwen dezelfde dag als jullie en ben ook al een beetje aan het rond kijken... wij dachten eerst gewoon een dansfeest met hapjes en dessertjes ofzo maar aan de andere kant denken we dan we trouwen maar 1keer...
wij zijn nu prijzen aan het rond vragen van verschillende zalen en gaan zo zien om te beslissen. gelukkig hebben we nog wat tijd, maar als je het soms hoort voor een zaal kan je soms al verschieten hoeveel op voorhand je het moet vast legge..;

kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info