Terug naar overzicht
Wij moeten het niet, maar we doen het wel, we vinden de bloemstukjes die op tafel staan te gewoon. Ons mama is bloemiste in haar vrije tijd en ze maakt echt prachtige stukken, zij gaat met een paar collega's onze bloemendecoratie voorzien. Als je ideetjes wil opdoen zeker eens op google afbeeldingen ''centerpieces wedding'' intikken, dan kan je echt mooie stukjes terugvinden :-)
Bij ons was dat in de prijs van de feestzaal begrepen ; alle tafels hadden eenzelfde wit-groen bloemstuk en onze tafel had hetzelfde maar dan veel groter.
Hey, ik werk met die onderwaterlichtjes van flowersandlights in mijn tafeldecoratie. Ik heb ze gevonden bij www.tuinwinkel.be en bij www.styleyourwedding.be hebben ze ze ook! Onlangs was ik bij vrienden op hun trouwfeest en zij hebben ze laten maken bij Flowers and Lights. Het resultaat was adembenemend! Veel succes!
Bij ons worden ze ook door de zaal voorzien. Maar misschien vind je wel een bloemist die leuke stukjes kan maken?
De meeste zaken hebben wel iets basic dat in de prijs inbegrepen is maar wil je iets meer moet je er of wel voor bijbetalen ofwel zelf voor zorgen , met onderwaterledjes werken is inderdaad prachtig,neem ook eens een kijkje op de website www.stockaerts.be , heb je vragen dan kan je deze in de contactpagina invullen en worden ze snel beantwoord . Op bestelling kan je er alles verkrijgen dat u nodig hebt voor een goede prijs . O.a vaasjes, gelparels, onderwaterledjes, kaarsjes,enz ... .
Hey, Ik heb hier een tijdje geleden een link gezet naar onze bloemen. Als je op mijn naam tikt, kan je het terugvinden! Groetjes, Tinneke