Terug naar overzicht
Leuk dat jullie het allemaal eens waren, dan zal het zeker prima zijn! Het klinkt als een Marylise jurk als je het zo beschrijft... :) Geniet nog van de keuze en de (eventuele) fotootjes ervan! Groetjes!!
Je kunt altijd naar de winkel bellen en navragen welke jurk je hebt gekozen.En euh, gefeliciteerd nog hé.Altijd leuk hé, als je je keuze gevonden hebt. Groetjes
Super! Heeft Forget me Not een site? Zou je eens kunnen doorgeven? Groetjes
Proficiat met het vinden van je jurk. Ik heb die van mij afgelopen woensdag ook gevonden. Geniet ervan!
Blij voor jou Elien! Superleuk hè? xxx
Hey, De jurk voor jou vinden is de max hé.Had ook dat gevoel toen ik 'mijn' jurk aanhad. Grts, x Mieke
Fantastisch gevoel toch? Ik heb de mijne vorige maand gevonden, enkele fotokes mogen nemen zodat ik af en toe nog eens kan nagenieten. Nu is het wachten tot maart voor de eerste pas. Groetjes, Sonja
als ik zo dat allemaal hoor...verlang ik al tot ik mijn jurk mag gaan kiezen...
Het is inderdaad een fantastisch gevoel. :) Ondertussen heb ik de jurk teruggevonden en ze is van het merk Creatoins of Leijten. Ik heb er wel nog 3 bloemen laten opzetten (waarvan 2 met rood in en 1 volledig in het wit) op de zijkant omdat ik ze anders iets te simpel vond. En voor mijn toekomstige gaan ze dan een das maken in hetzelfde rood dan in de bloemen zit. http://www.bruidsbeurzen.nl/creations-of-leijten-bruids... Het is de tweede jurk van links te tellen. En de sleep moet er ook nog af :) Iedereen die al een droomjurk heeft: geniet er nog van! Aan de anderen: veel succes nog met de zoektocht!
Super, hé!! Ik dagdroom vaak over mijn jurk :D Jammer dat je ze maar 1 dag kan dragen, want het is zo magisch, vind ik..